فرودگاه بیلی بیشاپ Billy Bishop یکی از برترین فرودگاه های دنیا

به گزارش کیوسک خبری آشنا، فرودگاه بیلی بیشاپ تورنتو Billy Bishop سال جاری پیروز به کسب عنوان برترین فرودگاه های دنیا شد. این فرودگاه محلی که در آب های دریاچه آنتاریو واقع شده، طبق نظرسنجی اسکای ترکس (Skytrax) که بیش از 14 میلیون مسافر در آن شرکت داشتند، برای بار ششم به عنوان یکی از برترین فرودگاه های دنیا انتخاب شده است. با مجله گردشگری خبرنگاران همراه باشید تا با درباره فرودگاه بیلی بیشاپ تورنتو Billy Bishop بیشتر بدانید. بلیط هواپیما را مقرون به صرفه بخرید.

فرودگاه بیلی بیشاپ Billy Bishop یکی از برترین فرودگاه های دنیا

فرودگاه بیلی بیشاپ Billy Bishop،بهترین فرودگاه های دنیا

جوایز سال 2019 به وسیله میلیون ها پرسشنامه درباره 550 فرودگاه از بیش از 100 کشور دنیا تعیین می شوند. در یک آنالیز مستقل مسافران فرودگاه بیلی بیشاپ را با 39 شاخص ازجمله دسترسی راحت به پایانه ها، سرعت در چک کردن مدارک و کارمندان حرفه ای به عنوان فرودگاه برتر انتخاب کردند.

جفری ویلسون مدیرعامل پورتس تورنتو (PortsToronto)، مالک و مدیر اجرایی فرودگاه بیلی بیشاپ در این باره گفته است: انتخاب فرودگاه بیلی بیشاپ Billy Bishop به عنوان یکی از بهترین فرودگاه های دنیا به وسیله اسکای ترکس، آن هم برای ششمین بار متوالی برای ما و همکاران مان باعث افتخار است و نشان دهنده تعهد ما در ارائه بهترین خدمات مشتریان در فرودگاه بیلی بیشاپ است. این رتبه بندی بین المللی، نشان می دهد این فرودگاه تا چه میزان به مشتریان خود خدمات رسانی انجام می دهد و تا چه میزان باعث مطرح شدن بیشتر تورنتو در دنیا می گردد.

فرودگاه بیلی بیشاپ تورنتو Billy Bishop به سبب خدماتش چندین بار به وسیله انجمن بین المللی فرودگاه ها (ACI) در میان فرودگاه های برتر دنیا و آمریکای شمالی قرار گرفته است. بعلاوه به عنوان چهارمین فرودگاه برتر دنیا به وسیله (Condé Nast Traveler) انتخاب شده و پنج سال متوالی در میان لیست ده فرودگاه برتر پرایوت فلای (Private Fly) به عنوان زیباترین فرودگاه های دنیا قرار گرفته است. چند ساعت قبل در فرودگاه باشیم

فرودگاه بیلی بیشاپ تورنتو Billy Bishop

فرودگاه بیلی بیشاپ Billy Bishop به بیش از 20 شهر در کانادا و ایالات متحده خدمات رسانی می نماید. به وسیله خطوط هوایی این فرودگاه امکان سفر به بیش از 80 مقصد بین المللی وجود دارد. این فرودگاه یک دروازه بین المللی محسوب می گردد و نقش کلیدی در اقتصاد تورنتو ایفا می نماید. علت این اهمیت فراوری بیش از 470 میلیون دلار فراوری ناخالص ملی در هر سال و پشتیبانی از 4740 شغل است که 2080 شغل از این میان به مستقیما به فرودگاه ارتباط دارند.

فرودگاه بیلی بیشاپ به علت خدمات منحصربه فردش معروفیت دارد. خدمات مشتریان، کارکنان حرفه ای و عناوین و جوایز داخلی و بین المللی که به دست آورده است از دیگر دلایل این معروفیت هستند. فرودگاه های برتر دنیا

درباره جوایز بهترین فرودگاه های دنیا اسکای ترکس Skytrex

جوایز بهترین فرودگاه های دنیا، یکی از معتبهترین روش های تقدیر از فرودگاه های دنیا است. این جایزه پس از بزرگ ترین نظرسنجی دنیای درباره فرودگاه ها که مسافرانی از سراسر دنیا در آن شرکت داده می شوند به بهترین فرودگاه ها اهدا می گردد. فرایند شرکت در این نظرسنجی یک فرایند مستقل و رایگان است.

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 10 دی 1400 بروزرسانی: 10 دی 1400 گردآورنده: kshna.ir شناسه مطلب: 854

به "فرودگاه بیلی بیشاپ Billy Bishop یکی از برترین فرودگاه های دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرودگاه بیلی بیشاپ Billy Bishop یکی از برترین فرودگاه های دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید