بهترین خطوط هوایی که تا کنون نام آنها را نشنیده اید

به گزارش کیوسک خبری آشنا، شرکت های بزرگ هوایی بین المللی همیشه برای ارائه خدمات بهتر با یکدیگر در رقابت هستند. تا بتوانند رضایت بیشتر مشتریانشان را جلب کنند، از رقابت در ارائه کیفیت و بهترین امکانات گرفته تا حتی رقابت در بخش های تبلیغاتی.

بهترین خطوط هوایی که تا کنون نام آنها را نشنیده اید

برای مثال شرکت هوایی فلای امارات (Fly emirates) و قطر ایرویز (Qatar airways) تا حدی در جهانی تبلیغاتی رقابت می کنند که هرکدام به اسپانسرهای مالی باشگاه های رئال مادرید و بارسلونا تبدیل شده اند و در این راه رقمی نزدیک به 60 میلیون یورو در هر سال به این دو باشگاه پرداخت می کنند.

اما در این بین یک سری شرکت های هوایی بسیار خوب نیز وجود دارند که بدون تبلیغات پرهزینه، در حال ارائه پروازهای با بالاترین استاندارهای بین المللی هستند و می توانند حتی عنوان برترین خطوط هوایی را نیز کسب کنند. ما در این مطلب شما را با 10 شرکت هوایی خوب که تا بحال نام آن به گوشتان نخورده است آشنا می کنیم.

10.دراگون ایر (Dragonair)

شرکت هوایی دراگون ایر (آژدها)، در سال1985 از طریق خانواده ثروتمند Swire در هنگ کنگ راه اندازی شد.

9.سیلک ایر (SilkAir)

این شرکت که در رتبه بندی ها بین المللی بالاتر از شرکت های معروفی چون (ایزی جت، دلتا، آئروفلوت، ایبریا، لینگاس، آلیتالیا) و چند نام مطرح دیگر قرار گرفته است، در سال 1976 تشکیل شده و آن را قدیمی ترین شرکت هوای سنگاپور می نامند. این شرکت با داشتن 49 فروند هواپیما به 29 مقصد مختلف پرواز می کند. سیلک ایر متأسفانه در سال 1997 درگیر یک فاجعه هوایی شد. در این اتفاق یک فروند هواپیمای بوئینگ 737s درون رودخانه سوماترایی سقوط کرد و 104 نفر سرنشین آن کشته شدند. در حالی که مقامات اندونزی دلیل سقوط را نامعلوم اعلام کرده بودند. تحقیقات سازمان ملی ایمنی حمل ونقل امریکا آن را یک سقوط عمدی از طریق خلبان (خودکشی خلبان) بیان نمود.

8. پورتر ایرلاین (Porter Airlines )

خطوط هوایی پورترایرلاین که در رتبه 55 برترین شرکت های هوایی جهان واقع شده است بسیار جوان است و در سال 2006 در تورنتوی کانادا تأسیس شده و اولین ساختمان آن در فرودگاه بیلی اسقف پایه گذاری شد، است. این شرکت دارای 26 هواپیمایی بمبادیر (Bombadier) با ظرفیت 78 نفری است که در مسیرهای کوتاه برد فعالیت می کند.

7. کوپا ایرلاین ( Copa Airlines )

کوپا یک شرکت هواپیمایی مربوط به دولت پاناما است که درسال 1947 تأسیس شده و پروازهای آن فقط در محدوده قاره آمریکا انجام می شود. این شرکت دارای 92 فروند هواپیما است که به 65 مقصد مختلف پرواز می کنند. در سال 1994 یک فرد با در اختیار داشتن بمب جعلی اقدام به هواپیما ربایی کرد و می خواست که با آن به مکزیک برود، اما نیروهای امنیتی پرواز فوراً متوجه جعلی بودن بمب او شدند و فرد را دستگیر کردند. در طول این هواپیما ربایی هیچ کدام از مسافران متوجه این اتفاق نشدند.

6. آزول (Azul)

شرکت هوایی آزول در سال 2008 به عنوان چهارمین شرکت هوایی بزرگ در آمریکای جنوبی از طریق دیوید نلمن (David Neeleman) بنیانگذار شرکت هایی معتبر جت بلو تأسیس شد. این شرکت باوجود تازه تأسیس بودن دارای 144 فروند هواپیما است اما به اروپا هیچ پروازی را ندارد. آزول کلمه ای پرتغالی به معنای (آبی) است.

5. پیچ ایرلاین (Peach)

پیچ به معنای (هلو)است. این شرکت ژاپنی که در سال 2012 یا هدف پروازهای کم هزینه راه اندازی شد و تا به امروز با 14 فروند هواپیما به 15 مقصد مختلف پرواز می کند. یکی از مسائل این شرکت هوایی کمبود خلبان است به طوری که در تابستان گذشته بخاطر بیماری یا رفتن خلبان ها به شرکت های دیگر مجبور شد حدود 2000 پروازش را لغو کند.

4. ایر نوستروم (Air Nostrum )

این شرکت در سال 1994 در اسپانیا تشکیل شده است، این شرکت با 40 فروند هواپیمای کوچک بمباردیر با ظرفیت 100 نفر به 51 شهر در اروپا و آفریقا پرواز می کند و با امتیاز 7.7 از 10 ، توانسته رتبه 83 خطوط هوا را کسب کند.

3. اسپایس جت (Spice Jet)

سومین شرکت هواپیمایی هند است که در سال 1993 تأسیس و با 58 فروند هواپیما به 54 مقصد پرواز می کند. این خط هوایی جزو پروازهای کم هزینه محسوب می شود. این شرکت یک شار جالب دارد ما با قلبمان کار می کنیم

2. اس 7 (S7)

این شرکت هواپیمایی متعلق به روسیه در سال 1992 در سیبری تأسیس شده است، و بعدها به یکی از بزرگترین شرکت های پروازی داخلی در روسیه درآمد. این شرکت با 56 هواپیما به 87 مقصد مختلف در اروپا ، آسیا و خاورمیانه پرواز می کند. در رتبه 98 برترین خطوط هوایی جهان واقع شده است.

1. کلولا (Kulula)

این شرکت هواپیمایی در جولای 2001 در آفریقای جنوبی تأسیس شد که بیشتر ناوگان آن را 737s تشکیل می دهد و به کبتان، دوربان، جورج، ژوهانسبورگ و شرق لندن پرواز می کند.

تمام خطوط هوایی که در بالا نام برده شد جزو 100 شرکت برتر هوای جهان هستند. آیا تابحال نام آنها را نشیده بودید؟ شما برای رفتن به سفر در اساس چه معیارهایی پرواز خود را انتخاب می کنید؟ لطفاً نظرات خود را با ما در میان بگذارید .

خدمات بلیط هواپیمای خبرنگاران این امکان را فراهم کرده است تا در هر زمانی بتوانید ارزان ترین بلیط هواپیما به مقصدهای خارجی و داخلی شامل بلیط سیستمی، بلیط چارتری، بلیط لحظه آخری و... را از میان ده ها فروشنده و آژانس معتبر بلیط هواپیما جستجو و تهیه کنید.

منبع: کجارو / fa.wikipedia.org / The Daily Telegraph
انتشار: 12 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 12 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kshna.ir شناسه مطلب: 975

به "بهترین خطوط هوایی که تا کنون نام آنها را نشنیده اید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین خطوط هوایی که تا کنون نام آنها را نشنیده اید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید