لیگ برتر تکواندو قرعه کشی شد

به گزارش کیوسک خبری آشنا، به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، قرعه کشی بیستمین دوره رقابت های لیگ برتر تکواندو جام خلیج فارس عصر امروز سه شنبه 23 آذرماه با حضور عارف سعیدیان معاونت فنی ورزشی باشگاه مس کرمان و سلمان خواجه حسنی سرپرست این تیم به نمایندگی از تیم های حاضر در این رویداد به صورت سیستمی انجام و مقرر شد این مسابقات در دو گروه 6 و 5 تیمی از روز دوشنبه 29 آذرماه کار خود را شروع کند.

لیگ برتر تکواندو قرعه کشی شد

این دوره از مسابقات با حضور 11 تیم پارسیان البرز، پاس، جوانه، دانشگاه آزاد اسلامی، شرکت پالایش نفت آبادان، شهرداری ورامین، صنعت مس کرمان، فرمانیه، لوازم خانگی کن، مس سونگون ورزقان و معتمد پیگیری خواهد شد.

بر اساس قرعه کشی صورت گرفته تیم های شهرداری ورامین، فرمانیه، دانشگاه آزاد، جوانه و مس سونگون ورزقان در گروه یک و تیم های لوازم خانگی کن مس کرمان، پالایش نفت آبادان، پاس، معتمد و پارسیان البرز در گروه دوم قرار گرفتند.

بر اساس برنامه اعلام شده تیم های حاضر در گروه یک ششم در بازی های هفته اول تا سوم و 27 دی بازی های هفته چهارم و پنجم خود را انجام می دهند و تیم های گروه دوم هم 29 آذرماه و 20 دیماه بازی های به ترتیب هفته اول تا سوم، و هفته های چهارم و پنجم خود را برگزار می نمایند.

سه تیم از هر گروه به مرحله نهایی راه پیدا می نماید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 اسفند 1400 بروزرسانی: 10 اسفند 1400 گردآورنده: kshna.ir شناسه مطلب: 920

به "لیگ برتر تکواندو قرعه کشی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ برتر تکواندو قرعه کشی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید