معجزه درمانی گذاشتن پیاز داخل جوراب !!

به گزارش کیوسک خبری آشنا، قبل از خواب شبانه تکه ای از پیاز را داخل جوراب و کف پایتان قرار دهید و بخوابید، تاثیرات گذاشتن پیاز در داخل جوراب بسیار قابل توجه است و فواید درمانی بی نظیری را به همراه دارد.

معجزه درمانی گذاشتن پیاز داخل جوراب !!

به گزارش خبرنگاران به نقل از نمناک، یک تکه از پیاز خام را داخل جوراب خود قرار دهید و شب تا صبح را سپری کنید! ممکن است برایتان عجیب باشد اما متخصصان این روش را با بیان چندین فایده توصیه می نمایند. اما آیا قرار دادن پیاز در کف پا می توانید از فواید آن استفاده کنید؟ بله زیرا در کف پا مقدار زیادی پایانه های عصبی واقع شده است که به اندام های حیاتی بدن متصل هستند، به این نقاط اتصال ، نقاط نصف النهاری می گویند. این نقاط با نقاط طب سوزنی مرتبط هستند و توان الکتریکی بسیار بالایی دارند. اگر این نقاط را تحریک نماییم ، به سایر اندام های بدن دسترسی می یابیم پس با گذاشتن یک تکه پیاز در کف پا می توانیم از فواید آن برای نقاط مختلف بدن بهره ببریم.

فواید گذاشتن پیاز در جوراب

درمان سرماخوردگی:

مردم از زمان های گذشته مردم در زمستان ها قطعه ای پیاز خام در جوراب خود می گذاشتند تا از شیوع بیشتر سرماخوردگی جلوگیری نمایند، زیرا آنها بر این باور بودند که با این کار می توان خون را پاکسازی کرد، این فرآیند پاکسازی می تواند در درمان سرماخوردگی یا آنفلوآنزا موثر باشد. چنانچه در این بخش از سلامت عنوان شده است گذاشتن پیاز درون جوراب به از بین بردن میکروب و باکتریهای احتمالی تجمع یافته در بدن که شما را دچار آنفلوآنزا می نماید ، یاری میکند. اما شواهد علمی برای تایید روش درمان خانگی گذاشتن پیاز داخل جوراب وجود ندارد.

تصفیه خون :

اسید فسفریک پیاز مانند داروهای ترنس درمال به وسیله پوست به داخل بدن نفوذ نموده و خون را تصفیه میکند. استفاده از برش های سیر و پیار و گذاشتن آن ها در جورابتان (در کف پا) هنگام خواب با باز کردن جهت های الکتریکی به پاکسازی ارگان های داخلی بدن یاری می نماید. قراردادن پیاز به صورت موضعی روی پوست ، سبب از بین رفتن میکروب و باکتریها می گردد و اسید فسفریک آن وارد جریان خون شده و به تصفیه خون یاری می نماید.

از بین بردن میکروب، باکتری و عوامل بیماری زا:

قرار دادن پیاز درون جوراب یکی از روش های درمانی فوق العاده طب چینی برای سم زدایی و نابودی میکروب های بدن است.پیاز مزایای ضد ویروس و ضد باکتری زیادی دارند و قرار دادن آن در جوراب میکروب و باکتریها را از بین می برد.

از بین بردن بوی بد پا:

اگر در جوراب خود برشی از پیاز را قرار دهید ، پیاز سموم و مواد شیمیایی بدنتان را به وسیله کف پا بیرون میکشد و بوی پای شما را بهتر میکند. همچنین پخش شدن بوی آن در هوا موجب تصفیه شدن هوای اطرافتان خواهد شد.

درمان عفونت:

پیاز یک آنتی بیوتیک طبیعی است و اگر آن را درون جوراب و کف پا قرار دهید ، این فایده را به قسمت های عفونی بدن منتقل می کنید. این روش در درمان عفونت ها بسیار بهتر از آنتی بیوتیک عمل کند.

آبرسانی بدن:

پیاز از مقدار زیادی آب تشکیل شده است. افرادی که در طول روز آب کافی مصرف نمی نمایند هنگام خواب یک پیاز را کف پای خود بگذارند و بخوابند تا بدن آنها آبرسانی گردد زیرا انرژی الکتریکی نقاط نصف النهاری کف پا، تمام آب موردنیاز بدن را پخش می نماید تا سطح آب بدن تنظیم گردد.

تقویت سیستم ایمنی بدن:

پیاز دارای ویتامین های E و C است که به سیستم های دفاعی بدن یاری می نماید. این ویتامین ها و آنتی اکسیدان های موجود در پیاز فرایند پیر شدن سلول ها را به تاخیر می اندازند بنابراین قرار دادن پیاز در داخل جوراب ، فرایند پیر شدن را کاهش می دهد.

ضدعفونی کردن بدن و تقویت ارگان های داخلی:

قرار دادن تکه ای پیاز در داخل جوراب در زمان خواب شبانه راهی است برای ضدعفونی کردن بدن و تقویت ارگان های داخلی. با این روش اسید فسفریک موجود در پیاز وارد خون می گردد و به عنوان یک ضدعفونی نماینده عمل می نماید ، همچنین این روش با استفاده از ورود ترکیبات شیمیایی دیگر موجود در پیاز از طرق پا یاری می نماید به خروج عفونت ها به سرعت و با قدرت بیشتری انجام گردد.

کاهش تب در بچه ها:

استفاده از این روش یعنی گذاشتن تکه ای پیاز درون جوراب برای درمان سریع تب به خصوص در بچه ها نیز توصیه شده است.

درمان مسائل پوستی کف پا:

گذاشتن پیاز درون جوراب علاوه بر سم زدایی بدن در زمینه درمان مسائل پوستی کف پا نیز موثر بوده است.

نحوه گذاشتن پیاز کف پا هنگام خواب:

چند تکه پیاز را برش دهید و برای تحریک نقاط نصف النهاری در قوس های هر دو پا قرار دهید. سپس برای اینکه ثابت بمانند روی آن ها را با جوراب بپوشانید و بخوابید. در خواب خواص پیاز به وسیله پوست نفوذ نموده و مانند یک ابزار ترنس درمال (خونتان را تصفیه، میکروب و باکتریها را از بین می برد.

برای برطرف بو پیاز از پا ، پاها را با یک ابزار از جنس فولاد ضد زنگ بسابید.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 25 بهمن 1399 بروزرسانی: 25 بهمن 1399 گردآورنده: kshna.ir شناسه مطلب: 374

به "معجزه درمانی گذاشتن پیاز داخل جوراب !!" امتیاز دهید

2 کاربر به "معجزه درمانی گذاشتن پیاز داخل جوراب !!" امتیاز داده اند | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معجزه درمانی گذاشتن پیاز داخل جوراب !!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید