ارزان ترین هتل های دبی را بشناسیم

به گزارش کیوسک خبری آشنا، به طور حتم اگر با دست پر به دبی سفر کنید و قصد داشته باشید بدون فکر به هزینه ها یک تورمسافرتی را در این منطقه رویایی سپری کنید، سفری ماورائی را تجربه خواهید کرد. می توانید در لوکس ترین هتل ها اقامت داشته باشید و از عجیب ترین امکانات و سرویس ها بهره مند شوید. اما داستان برای گردشگران توردبی که سفری حساب شده را برنامه ریزی می نمایند کمی فرق می نماید. در این مقاله قصد داریم سری به هتل های ارزان شهر بزنیم با ما همراه باشید.

ارزان ترین هتل های دبی را بشناسیم

1) Orient Guest House Hotel

این هتل در خیابان Al Fahidi دبی واقع شده، فضایی جالب را به گردشگران تور دبی ارائه می نماید. با اقامت در آن از سرویسی 24 ساعته برخوردار خواهید بود. در کنار این اتاقی مجهز در اختیارتان قرار می گیرد. می توانید با خیال راحت و بدون دغدغه از بابت هزینه ها در این هتل ساکن شوید و از پذیرایی صمیمانه و گرم دست اندرکاران آن لذت ببرید.

2) Jumeirah The Meydan Hotel

این هتل که جزوی از مجموعه اسب سواری شهر است می تواند اقامتگاهی فوق العاده برای علاقه مندان به اسب سواری باشد. این هتل اتاق هایی ویژه را در اختیار گردشگران تورمسافرتی دبی قرار می دهد می توانید در اتاق خود از چشم انداز زمین اسب سواری لذت ببرید. این هتل نیمی از معروفیت و محبوبیت خود را مدیون رستوران ژاپنی و خانه استیک فوق العاده اش است. ازجهت دیگر می توانید از خدمات استخری که بر روی سقف هتل احداث شده هم لذت ببرید و تور دبی ویژه ای را تجربه کنید.

3) XVA Art Hotel

این هتل هنری در واقع می تواند در زیر گروه هتل های لوکس جای بگیرد. هتل در قلب منطقه Bastakiya قرار گرفته و اتاق هایی فوق العاده را به گردشگران توردبی ارائه می نماید. طراحی داخلی این اتاق ها بی نظیر است می توانید با اقامت در این هتل خاص از کافه منحصر به فرد آن هم بهره مند شوید. و لحظاتی عالی را در طول تورمسافرتی خود تجربه کنید.

4) Crowne Plaza Hotel

کروون پلازا یک هتل پنج ستاره است و به عنوان بخشی از مجموعه فستیوال سیتی دبی محسوب می گردد. این هتل محلی ایده ال برای مسافرین تجاری و کاری دبی است اگرچه در صورتی که در پی یک محیط ساکت و آرام می شد اقامت در این هتل می تواند عالی و منحصر به فرد باشد. این هتل مابین فرودگاه و برج خلیفه واقع شده و چشم انداز ای خارق العاده را به گردشگران خود ارائه می نماید.

5) Al Manzil Hotel

این هتل چهار ستاره که در بین دبی مال و برج خلیفه قرار گرفته از دیگر محل هایی است که می تواند اقامت گاهی فوق العاده برای گردشگران توردبی محسوب گردد. طراحی داخلی و نمای خارجی این هتل به سبک عربی اجرا شده و همین جریان موجب شده محبوبیتی خاص بین گردشگران توردبی پیدا کند. این هتل جدای از اتاق های فوق لوکس رستوران و کافی شاپ چشم انداز ای عالی را به گردشگران تورمسافرتی خود ارائه می نماید. از این گذشته مسیر پیاده روی فوق العاده ای در اختیار شما قرار می گیرد تا بتوانید از منظره ها زیبای شهر لذت ببرید.

منبع: همگردی
انتشار: 27 دی 1401 بروزرسانی: 27 دی 1401 گردآورنده: kshna.ir شناسه مطلب: 1140

به "ارزان ترین هتل های دبی را بشناسیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارزان ترین هتل های دبی را بشناسیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید