میخوام دسته گل به آب بدم!؟ چه گلی انتخاب کنم؟

به گزارش کیوسک خبری آشنا، مطمئنا برای شما هم پیش آمده که وقتی به یک گلفروشی می روید و می خواهید که هدیه ای از جنس گل انتخاب کنید، مردد می شوید که چه شاخه گل هایی را گلچین کنید. این تجربه ای است که معمولا همه ما با آن روبرو شده ایم.

میخوام دسته گل به آب بدم!؟ چه گلی انتخاب کنم؟

به گزارش خبرنگاران، بنابر اعلام انگور دات کام، هر گلی را که انتخاب کنید، طبیعتا مهارت گلفروش آن را به یک دسته گل زیبا تبدیل می نماید. در ادامه کوشش می کنیم که برترین انتخاب ها را برای شما معرفی کنیم تا در هنگام خرید دسته گل دچار تردید نشوید!

دسته گل هایی از جنس عشق ناب

گل ها نگران این نیستند که چگونه شکوفا خواهند شد. آن ها فقط می شکفند و به سمت نور می چرخند. همین سبب شده تا گل ها ساده ترین راه برای بیان احساسات ژرف و عمیق ما باشند. گل ها با زبان ساده، دوست داشتن را فریاد می زنند. هر انسانی به سادگی با این زبان آشنایی دارد و آن را می شناسد. دسته گل رز همواره پیغام آور عشق بوده است. لذا برای مناسبت های عاشقانه همانند ماهگرد دوستی، سالگرد ازدواج، ولنتاین گزینه بسیار مناسبی هستند. گل رز در رنگ های متنوع از یک شاخه تا 1000 شاخه از آن، همواره مفهوم دوستت دارم را در خود پنهان کرده است.

دسته گلهای ترکیبی با مفاهیم زیبا

همانطور که می دانید یک گل به تنهایی تمام اشتیاق وجودی شما را بروز نخواهد داد. چنانچه حرف ها بدون هم نمی توانند کلمات را بسازند. بنابراین انتخاب یک دسته گل ترکیبی برای مناسبت های رسمی و تقویمی مثل روز مادر، روز پدر، روز دختر، ... بسیار مناسب هستند. ترکیب گل داوودی و لیسیانتوس، گلهای رز و لیسیانتوس، گلهای رز و آلسترومریا ، ترکیب گل میخک در کنار لیسیانتوس و داوودی و آلستر انتخاب های مناسبی هستند.

دسته گل های فصلی

همانطور که می دانید گلهایی همانند لیلیوم، آنتوریوم، رز، داوودی، آلسترومریا در همه فصل ها در بازار دیده می شوند. ولی گلهایی مثل گل نرگس، گل فرزیا، گل آفتابگردن، گل لیسیانتوس، گل میخک در بعضی از ماهها و فصل ها حضور دارند. بنابراین میتوانید در هنگام سفارش دسته گل به این نکته توجه کنید و از گل های فصلی زیبا بهره مند شوید. مطمئنا هر فصل زیبایی های خودش را دارد و ترکیب های فصلی مجذوب نماینده می توانند نگاه هر بیننده ای را به خود خیره نمایند. در فصل بهار انتخاب گلهای فرزیا و لیسیانتوس پیشنهاد می گردد. در فصل تابستان، زیبایی های گل آفتابگردان را نباید فراموش کنید. ترکیب های بسیار زیبا از این گل در میان دسته گل ها دیده می گردد. ترکیب گل آفتابگردان با گلهای لیسیانتوس و یا آلسترومریای بنفش بسیار خاص و مجذوب نماینده میگردد. بعلاوه رنگ زرد گل آفتابگردان در کنار رنگهای قرمز آتشین گل رز یک مفهوم پر از عشق را بیان می نماید.

پاییز که از راه می رسد، عطر نرگس زیر باران محشر می گردد. زیبایی گل نرگس آنقدر زیاد است که به تنهایی یک دسته گل زیباست. ولی می توان ترکیب های مختلفی از آن را با گل رز، گلهای عروس و فرزیا در میان دسته گل ها مشاهده کرد.

خرید دسته گل

اگر شما هم جزو افرادی هستید که دوست دارید در مناسبتهای دسته گلی زیبا به عزیزان خود هدیه دهید، میتوانید گلهای مناسب با مفاهیم زیبا را انتخاب کنید و از گلفروش بخواهید که با مهارت و هنر گل آرایی خود یک دسته گل تقدیم شما کند. امروز خرید آنلاین گل یک مزیت ویژه دارد. شما می توانید نمونه های مختلف از دسته گل ها را مشاهده کنید و برای خرید اقدام نمایید.

آیا می توانم از یک گل فروشی آنلاین دسته گل سفارشی مطابق با سلیقه خودمان خریداری کنیم؟

در این بین گل فروشی های آنلاین بسیاری وجود دارد. اما در گل فروشی آنلاین انگور علاوه بر اینکه طرح ها و نمونه های متنوع دسته گل را میتوانیم مشاهده کنیم، یک انتخاب بسیار ویژه هم خواهیم داشت. انگور امکانی را فراهم کرده است که در آن می توانید متناسب با هزینه ای که می خواهید برای هدیه گل خود در نظر بگیرید، دسته گل سفارشی با رنگ و سلیقه خود هم بخرید.

در صورتی که بخواهید یک دسته گل رز سفارش دهید ولی تعداد شاخه ها و بعلاوه رنگ گل ها را خودتان انتخاب کنید، انگور امکانی را فراهم کرده که به راحتی سفارش خود را ثبت کنید. بعد از ثبت سفارش و هماهنگی های لازم می توانید دسته گل خود را به تهران و شهرستان ها (سراسر ایران) و حتی خارج از ایران ارسال کنید.

گل فروشی آنلاین انگور با خدمات ارسال گل به ایران و خارج از ایران یک گلفروشی بین المللی بوده که می توانید برای عزیزان خود از راه دور گل و هدیه بفرستید و آنها را شادمان کنید.

ثبت سفارش گل همه روزه به وسیله وبسایت www.anguor.com و شماره تماس های 09104198492، 09026637172 ، 09129847172 و شماره تماس انگلستان : 00447582307123 انجام می گیرد.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: kshna.ir شناسه مطلب: 742

به "میخوام دسته گل به آب بدم!؟ چه گلی انتخاب کنم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میخوام دسته گل به آب بدم!؟ چه گلی انتخاب کنم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید