نتایج فراخوان مدرسین دانشگاه علمی کاربردی اعلام شد

به گزارش کیوسک خبری آشنا، رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی از اعلام نتایج فراخوان مدرسی این دانشگاه اطلاع داد.

نتایج فراخوان مدرسین دانشگاه علمی کاربردی اعلام شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، محمد حسین امید رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: در فراخوان جذب متقاضیان حق ­التدریس مراکز علمی کاربردی سال 98 که برای اولین بار به صورت سامانه ­ای و برخط در سراسر کشور برگزار گردید، حدود 40 هزار نفر وارد سامانه شدند که از این تعداد، قریب به 19 هزار نفر شرایط اولیه را داشته و ثبت نام کردند.

وی ادامه داد: در مجموع حدود 6 هزار نفر متقاضی وارد کارگروه های آنالیز توانایی علمی شدند و از این تعداد نزدیک 3000 نفر واجد شرایط شناخته شده و وارد مرحله بعد شدند.

امید بیان نمود: با اتمام آنالیز هیات اجرایی مشخص، نتایج آرا و سوابق برای آنالیز نهایی در هیات اجرایی دانشگاه مطرح و نتایج امروز اعلام شد و معاونت آموزشی این دانشگاه کدمدرسی این افراد را صادر می نماید.

گفتنی است، متقاضیانی که به نتایج اعتراض داشته باشند می ­توانند اعتراض خود را در سامانه جامع جذب و مدرسان دانشگاه علمی کاربردی به نشانی jam.uast.ac.ir ثبت نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 7 آبان 1399 بروزرسانی: 7 آبان 1399 گردآورنده: kshna.ir شناسه مطلب: 160

به "نتایج فراخوان مدرسین دانشگاه علمی کاربردی اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نتایج فراخوان مدرسین دانشگاه علمی کاربردی اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید