شرایط سیاه کرونا در مازندران، در خانه بمانید

به گزارش کیوسک خبری آشنا، خبرنگاران/مازندران اوضاع کرونایی مازندران از به مرحله بحرانی رسیده است، کرونای انگلیسی در مدت زمان بسیار کوتاهی در این استان مردم را اسیر خود نموده و تقریبا تخت های بیمارستانی در مازندران پر شده است، اوضاع کرونایی در این استان از قرمز به سیاه درآمده و آمبولانس ها، آژیرهای خطر خود را در کوچه و معابر به صدا درآورده اند.

شرایط سیاه کرونا در مازندران، در خانه بمانید

جهت دریافت خدمات رنگ پتینه چیست با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

سید عباس موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در این زمینه با اشاره به اینکه در 24 ساعت گذشته تعداد 243 بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند، گفت: در همین مدت تعداد 218 نفر از افراد مشکوک بستری شده، از بیمارستان ها مرخص شدند و تکمیل فرایند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

وی توضیح داد: هم اکنون 1222 بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند که از این تعداد 191 نفر نیز با علائم حاد تنفسی در بخش های مراقبت ویژه بستری هستند.

از سویی دیگر، روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی بابل نیز در این زمینه اظهار نموده که در حال حاضر 283 بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان های بابل بستری هستند.

بر این اساس، در 24 ساعت گذشته 47 بیمار جدید بستری و 33 بیمار هم ترخیص شدند همچنین 46 بیمار در بخش های مراقبت های ویژه بستری هستند.

آژیر خطر آمبولانس های بابل به صدا درآمد

به گزارش خبرنگاران، بی توجهی بسیاری از کسبه در مازندران به ویژه در بابل، آژیر خطر کرونا را در از طریق آمبولانس ها در بابل به صدا درآورد.

روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی بابل با اعلام این خبر اظهار کرد که، در راستای مطلع سازی و هشدار نسبت به شیوع بیماری کرونا، خودروهای امدادی و اورژانس در سطح خیابان های شهر بابل به حرکت در آمدند.

بر این اساس، این خودروها با حرکت در سطح معابر، آژیرها خود را به نشانه هشدار خطر افزایش مبتلایان به کرونا در بابل و شرایط قرمز کرونا به صدا درآوردند و همچنین هشدارهای بهداشتی را اعلام کردند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی بابل، علیرغم ابلاغ اجرای محدودیت های 10 روزه و تعطیلی مشاغل گروه های 2،3،4 در روز دوم بیشتر صنوف به فعالیت خود می پردازند.

اطلاعیه مهم روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران خطاب به مردم استان

بر اساس اعلام روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران شماره تلفن ارتباط مردمی 34407 با سی خط تماس آماده ارایه مشاوره و هدایت موارد مرتبط با پیگیری درمان کرونا است.

بر این اساس، شیوع ویروس کرونا و ازدحام بیماران در مراکز درمانی علاوه بر فشار طاقت فرسا به کادر درمان، این مراکز را به مکانی خطرناک برای مراجعان تبدیل نموده است بنابراین هم استانی های عزیز برای اطمینان از سلامت خود در برابر بیماری کرونا، بدون مراجعه به درمانگاه ها و مراکز درمانی می توانند به صورت شبانه روزی از مشاوران تلفنی دانشگاه علوم پزشکی مازندران بهره مند شوند.

به همین دلیل شماره تلفن 34407 با 30 خط ارتباطی برای ارائه پاسخ به سوالات مردم و هدایت و مشاوره به شهفرایندان عزیز در خصوص ویروس کرونا اختصاص داده شد تا به صورت شبانه روزی جوابگوی پرسش های کرونایی شهفرایندان به صورت تلفنی باشند.

در صورت بروزعلائم کرونا مانند سرفه، تب، گلودرد و تنگی نفس جهت هدایت و مشاوره موارد مرتبط با پیگیری درمان کرونا می توانید در طول شبانه روز با شماره 34407 تماس بگیرید.

به گزارش خبرنگاران، هم اکنون 1505 بیمار مبتلا به کووید 19 یا مشکوک به ویروس کرونا در مراکز درمانی زیرنظر دانشگاه های علوم پزشکی مازندران و بابل بستری هستند و مسئولان ستاد استانی مبارزه با کرونا، در خانه ماندن و رعایت پروتکل های بهداشتی را مهم ترن راه چاره مقابله با این ویروس می دانند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 14 اردیبهشت 1400 گردآورنده: kshna.ir شناسه مطلب: 533

به "شرایط سیاه کرونا در مازندران، در خانه بمانید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط سیاه کرونا در مازندران، در خانه بمانید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید