زالی: مقابله با کرونا تمرین خوبی برای دانشجویان در ساحت های اجتماعی بود

به گزارش کیوسک خبری آشنا، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: مسئولیت اجتماعی، دغدغه مندی و توجه به مردم باید در اولویت دانشجویان قرار بگیرد؛ به هر روی مقابله با کرونا تمرین و ممارست خوبی برای دانشجویان در ساحت های اجتماعی بود.

زالی: مقابله با کرونا تمرین خوبی برای دانشجویان در ساحت های اجتماعی بود

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران زالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در مراسم گرامی داشت روز دانشجو گفت: دانشجویان باید نگاه امیدآفرین و متفاوت به آینده کشور داشته باشند. دوران دانشجویی دوران سختی است، اما این دوران همواره با خاطرات شیرین همراه بوده و ما امروز حسرت این دوران را می خوریم.

وی با بیان اینکه دانشجو تکلیف ندارد، آزاد اندیش است و از خیلی قیود گسسته است، شرح داد: روحیه ازاداندیشی، نشاط و طراوت دانشجویان یک روحیه بی بدیل است که همین روحیات دوران دانشجویی را به دورانی شیرین تبدیل کرده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از دانشجویان با عنوان شالوده ساز کشور نام برد و افزود: توجه به خودکفایی و عزت نفس ملی باید مورد توجه دانشجویان قرار بگیرد.

وی با اشاره به اینکه امروز کشور در حوزه پزشکی و به ویژه در روش های بنیادی و ترجمانی به دستاورد های شگرفی دست یافته شرح داد: دانشجویان باید تلاش کنند تا در راستا دستیابی به دستاورد های علمی افتخارآفرینی کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با بیان اینکه دانشجویان در کنار روحیه بلند و موسع نسبت به اینده باید نگاه بلند پروازنه و علمی داشته باشند تا اینده ای درخشان برای کشورمان رقم بخورد اظهار کرد: مسئولیت اجتماعی، دغدغه مندی و توجه به مردم باید در اولویت دانشجویان قرار بگیرد البته ما در جریان مقابله با ویروس کرونا شاهد این دغدغه مندی در میان دانشجویان بودیم به هر روی مقابله با کرونا را تمرین و ممارست خوبی برای دانشجویان در ساحت های اجتماعی بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 31 فروردین 1401 بروزرسانی: 31 فروردین 1401 گردآورنده: kshna.ir شناسه مطلب: 963

به "زالی: مقابله با کرونا تمرین خوبی برای دانشجویان در ساحت های اجتماعی بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زالی: مقابله با کرونا تمرین خوبی برای دانشجویان در ساحت های اجتماعی بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید