پاراتور بزرگ نابینایان کشور در آبان امسال به میزبانی خوزستان برگزار می گردد

به گزارش کیوسک خبری آشنا، ایرنا/ براساس آخرین گزارشهای منتشر گشته، پاراتور بزرگ نابینایان کشور در آبان امسال به میزبانی خوزستان برگزار می گردد.

پاراتور بزرگ نابینایان کشور در آبان امسال به میزبانی خوزستان برگزار می گردد

جمال عامری نسب اضافه نمود: پس از برگزاری چهار پاراتور نابینایان در استان طی سالهای گذشته، زمینه میزبانی میزبانی پاراتور نابینایان کشور به مدت سه روز در خوزستان فراهم شده است.

وی با اشاره به اینکه طراحی و برنامه ریزی این رویداد به وسیله علی خرازی راهنمای گردشگری اجرا شده، اعلام کرد: این رویداد از 24 تا 26 آبان سال جاری برگزار می گردد که شرکت کنندگان آن در مجموعه سنتی طبیب و افضل شوشتر اقامت خواهند داشت.

عامری نسب ادامه داد: برای شرکت کنندگان پاراتور بزرگ نابینایان کشور در خوزستان امکانات لازم پیش بینی می گردد تا زمینه برگزاری تورهای گردشگری از موزه ها و محوطه های تاریخی با یاری تجهیزات تخصصی ویژه شرکت کنندگان فراهم گردد.

وی ادامه داد: حضور در جاذبه های گردشگری شوشتر، موزه هفت تپه و محوطه جهانی چغازنبیل بخشهایی از رویداد پاراتور نابینایان است.

معاون گردشگری میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: آخرین مهلت ثبت نام گردشگران نابینا سراسر کشور در این پاراتور 30 مهر 1402 است.

خدمات گردشگری ویژه نابینایان که زیر مجموعه گردشگری دسترس پذیر است، از سال 1395 در قالب کار گروهی در خوزستان شروع شده و تا به امروز برگزاری 2 پاراتور یک روزه در موزه هفته تپه و محوطه جهانی چغازنبیل، تور یک روزه ورزشی نابینایان، تور 2 روزه شهر جهانی شوشتر را در کارنامه دارد.

منبع: همگردی
انتشار: 6 شهریور 1402 بروزرسانی: 6 شهریور 1402 گردآورنده: kshna.ir شناسه مطلب: 1230

به "پاراتور بزرگ نابینایان کشور در آبان امسال به میزبانی خوزستان برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاراتور بزرگ نابینایان کشور در آبان امسال به میزبانی خوزستان برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید