کورتوا: روی گل یانوزای 3 بازیکن راستا دیدم را کور نموده بودند

به گزارش کیوسک خبری آشنا، دروازه بان تیم فوتبال رئال مادرید می گوید که تصمیم داور برای رد گل سوسیه داد درست بود.

کورتوا: روی گل یانوزای 3 بازیکن راستا دیدم را کور نموده بودند

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال رئال مادرید در حالی بامداد امروز (دوشنبه) در هفته سی ام لالیگای اسپانیا در دیداری خارج از خانه رئال سوسیه داد را با نتیجه 2 بر یک از پیش رو برداشت و صدر جدول رده بندی این رقابت ها را از بارسلونا گرفت که تصمیماتی که در داور در این بازی گرفت، بحث برانگیر بود. یکی از تصمیمات این بازی گلی بود که عدنان یانوزای بلژیکی در دقیقه 78 به ثمر رساند و یکی از دو گل خورده سوسیه داد را جبران کرد اما داور با استفاده از یاری داور ویدئویی (VAR) این گل را به دلیل حضور میکل مرینو در موقعیت آفساید و کور کردن دید دروازه بان بلژیکی رئال مادرید، مردود بیان کرد.

تیبو کورتوا در گفت وگو با سایت رسمی باشگاه رئال مادرید در تشریح گل مردود سوسیه داد گفت: زمانی که یانوزای شوت زد، سه بازیکن روی خط دید من بودند، مرینو و دو بازیکن از تیم ما راستا دید من را کور نموده بودند. در آن لحظه من چیزی نمی دیدم و در این شرایط وقتی توپ را نبینید، توپ خیلی سریع حرکت می نماید و فرصت کافی برای واکنش نشان دادن، ندارید. در آن صحنه بازیکن سوسیه داد (مرینو) در آفساید بود. بازیکنان جلوی دید من را گرفته بودند و VAR برای همین اینجاست و من فکر می کنم تصمیمات داوری کاملاً واضح بود.

دروازه بان بلژیکی کهکشانی ها در خاتمه گفت: مهم کسب این پیروزی بود. ما می دانستیم که به مانند همواره بازی در زمین سوسیه داد سخت خواهد بود. آنها تیم فوق العاده ای دارند که برای کسب سهمیه اروپایی می جنگند.

رئال مادرید در بازی بعدی خود، بامداد روز پنجشنبه در استادیوم دی استفانو پذیرای مایورکا خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kshna.ir شناسه مطلب: 3

به "کورتوا: روی گل یانوزای 3 بازیکن راستا دیدم را کور نموده بودند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کورتوا: روی گل یانوزای 3 بازیکن راستا دیدم را کور نموده بودند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید