یک ایرانی در صف خرید تاتنهام

به گزارش کیوسک خبری آشنا، جم نجفی میلیاردر ایرانی - آمریکایی پیشنهاد 3.75 میلیارد دلاری را برای خرید باشگاه تاتنهام ارائه نموده است.

یک ایرانی در صف خرید تاتنهام

به گزارش ایسنا و به نقل از فایننشال تایمز، جم نجفی، میلیاردر ایرانی - آمریکایی در حال آماده سازی یک پیشنهاد 3.75 میلیارد دلاری برای خرید تاتنهام است. نجفی که رئیس MSP Sports Capital است، با کنسرسیومی از سرمایه گذاران همکاری می نماید و با جو لوئیس، مالک اسپرز و دنیل لوی، رئیس باشگاه فوتبال تاتنهام ارتباط دارد.

پیشنهاد نجفی ارزش سهام باشگاه را تقریباً سه میلیارد دلار می نماید. او جزو سهامداران باشگاه فنیکس سانز در بسکتبال NBA و سهامدار و نایب رئیس تیم مک لارن در فرمول یک است.

تاتنهام در سال های اخیر کوشش زیادی برای سرمایه گذاری بیشتر نموده است. ساخت استادیوم نو یکی از اهداف بزرگی بود که در چند سال گذشته نهایی شد. تاتنهام فصل قبل توانست سهمیه لیگ قهرمانان را به دست بیاورد ولی سال هاست نتوانسته عنوان قهرمانی در یک رویداد مهم را به دست بیاورد.

اسپرز از سال 2019 در استادیومی نو بازی می نماید که به باشگاه این امکان را داده است تا رویدادهایی فراتر از مسابقات فوتبال، مانند بازی های ملی فوتبال، مسابقات راگبی و رویدادهای موسیقی را میزبانی کند و باعث شده است تا عایدی زیادی نصیب باشگاه گردد.

سال گذشته، چلسی به مبلغ 2.5 میلیارد پوند به وسیله کنسرسیومی به رهبری تاد بولی، سرمایه دار آمریکایی و گروه سرمایه گذاری خصوصی Clearlake Capital خریداری شد و باید دید سرنوشت دیگر تیم لندنی چه خواهد شد.

منبع: فرارو
انتشار: 27 بهمن 1401 بروزرسانی: 27 بهمن 1401 گردآورنده: kshna.ir شناسه مطلب: 1156

به "یک ایرانی در صف خرید تاتنهام" امتیاز دهید

2 کاربر به "یک ایرانی در صف خرید تاتنهام" امتیاز داده اند | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک ایرانی در صف خرید تاتنهام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید