240 تریلیون تومان برای یک قایق!، عکس

به گزارش کیوسک خبری آشنا، History Supreme گران ترین قایق بادبانی دنیا است. این قایق به وسیله استوارت هیوز برای یک تاجر ناشناس مالزیایی طراحی شده است. گزارش ها حدس می زنند که تاجر رابرت کوک، بنیانگذار زنجیره هتل ها و استراحتگاه های شانگری لا با ثروت خالص بیش از 12 میلیارد دلار بر اساس داده های فوربس است.

240 تریلیون تومان برای یک قایق!، عکس

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، استوارت هیوز، تأمین کننده لوازم لوکس بریتانیایی، از نقش خود به عنوان کیمیاگر آی پد فاصله گرفت و قایق تفریحی 4.8 میلیارد دلاری را ساخت که از کمان تا دم با پلاتین و طلا پوشانده شده بود.

به گزارش لاکچری لانچز، History Supreme که به وسیله یک تاجر ناشناس مالزیایی خریداری شده است، گران ترین قایق تفریحی است که تا به امروز فروش رفته است. دیلی میل گزارش می دهد که ساخت این کشتی شگفت انگیز سه سال به طول انجامید و بیش از 220462 پوند فلزات گرانبها در آن مورد استفاده نهاده شد. همه چیز - از پایه قایق گرفته تا عرشه، منطقه غذاخوری، ریل و لنگر - با طلا و پلاتین تزئین شده بودند.

اتاق خواب مستر مجلل که با پلاتینیوم و دیواری از سنگ شهاب سنگ و استخوان دایناسور واقعی T-Rex ساخته شده است، قیمت این سازه را بیشتر بالا برده است. شایعه شده است که رابرت کوک این قایق تفریحی را خریداری نموده است که ارزش آن 10 برابر مبلغی است که رومن آبراموویچ (دارنده عنوان قبلی گران ترین قایق تفریحی دنیا) برای قایق بزرگ اکلیپس پرداخت نموده است. بر اساس لیست میلیاردرهای فوربس، کوک یکی از تنها سه مالزیایی است که دارایی خالص آن 5 میلیارد دلار یا بیشتر است. به گزارش بیزینس اینسایدر، اگر قیمت خرید دقیق باشد، محتمل ترین خریدار رابرت کوک، ثروتمندترین مرد مالزی با دارایی خالص 12.5 میلیارد دلار است.

این قایق در دنیای واقعی دیده نشده است

در سال 2011 یک وب سایت خبری قایق رانی با مدیر فروش Baia تماس گرفت تا در خصوص History Supreme سوال کند. زیرا هیوز هرگز ادعا نکرد که سازنده قایق بادبانی است.

بیشتر بخوانید:

شما نظر بدهید/ شرایط سرعت اینترنت شما چگونه است؟

تصویر استثنایی جیمزوب از 4 سیاره غول پیکر/ عکس

مدیر فروش بایا گفت که این عکس ها از وب سایت آنها دزدیده شده و مورد آنالیز نهاده شده است. بنابراین آنها عکس های جدیدی از یک قایق تغییر یافته نبودند، بلکه عکس های تغییر یافته یک قایق قدیمی بودند. علاوه بر این، او بعلاوه به چیزی که باید برای هر کسی که در اخبار قایق رانی کار می نماید آشکار می بود اشاره نمود. اگر هیوز 110 تن طلا به قایق اضافه نمود، چگونه شناور ماند؟

صد تن دارای جابجایی 80 تن است. تصور کنید 110 تن طلا به آن اضافه کنید. هیچ راهی وجود ندارد مثل سنگ به ته فرو می رفت. طلای بدنه بیرونی خراشیده می گردد و یک لنگر طلا؟ هر بار که از آن استفاده می کنید، خطر خراشیده شدن و از بین رفتن طلا را دارید که فقط منطقی نیست.

اگرچه در ابتدا داستان جالبی به نظر می رسد، باید بگویم که فراتر از عقل است. منطقی نیست بیش از یک دهه است که هیچ کس این قایق را ندیده است. فقط چهار عکس وجود دارد و به نظر می رسد که فتوشاپ شده اند. و در نهایت، خود علم مانعی بر سر راه قایق می گردد که حتی با انبوه طلایی که قرار است روی آن باشد کار می نماید.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 12 تیر 1402 بروزرسانی: 12 تیر 1402 گردآورنده: kshna.ir شناسه مطلب: 1211

به "240 تریلیون تومان برای یک قایق!، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "240 تریلیون تومان برای یک قایق!، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید