آمادگی مجلس برای برطرف موانع در حوزه گردشگری

به گزارش کیوسک خبری آشنا، نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: صنعت گردشگری ما از ظرفیت بسیار بالایی برخوردار است به طوری که بسیاری از آن ها بالقوه است و باید به فعلیت برسد. مجلس نیز آمادگی دارد تا به برطرف موانع فراوری یاری کند.

آمادگی مجلس برای برطرف موانع در حوزه گردشگری

عبدالکریم جمیری در گفت وگو با خبرنگار میراثآریا گفت: وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی وظیفه دارد، ظرفیت ها را شناسایی کند و برای استفاده بهینه از این ظرفیت ها برنامه ریزی کند، مجلس نیز آمادگی دارد تا برای برطرف موانع و تسهیل امور در بخش گردشگری و صنایع دستی در قالب لایحه ای که دولت در این زمینه ارائه می نماید، آن را به تصویب برساند.

او اضافه نمود: مجلس با تمام قدرت آمادگی دارد به مسائل اساسی کشور توجه کند، اراده تمام نمایندگان برطرف این مسائل است، توجه به مباحث مالی و برطرف آن ها می تواند بسیاری از مسائل را برطرف کند.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی توضیح داد: برای برطرف مسائل مالی باید از تمام ظرفیت هایی که داریم به نحو شایسته استفاده کنیم تا بتوانیم بهره برداری لازم را در این زمینه داشته باشیم.

او اضافه نمود: توجه مجلس شورای اسلامی این است تا تکیه به صنعت نفت را کم نموده، راهنمایی نقدینگی را به سمت فراوری پیش ببرد و حمایت سرمایه گذاران در عرصه فراوری را افزایش دهد.

جمیری گفت: باید با توجه به ظرفیت های موجود در کشور به اشتغال پایدار بپردازیم و به برطرف بیکاری یاری کنیم.

او اظهار کرد: ظرفیت های فراوانی در کشور داریم که بسیاری از آن ها شناخته شده و بسیاری نیز مانند صنعت گردشگری هنوز آن طور که باید شناخته شده نیست و از آن استفاده نمی گردد.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی اضافه نمود: اگر دولت بتواند ظرفیت های بسیار گسترده ای را که در سطح کشور وجود دارد، شناسایی و با اولویت بندی و برنامه ریزی مناسب از آن ها استفاده کند، مجلس نیز هیچ گونه محدودیتی برای تصویب لوایح ندارد و در این زمینه برای برطرف موانع فراوری یاری می نماید.

او اضافه نمود: ما دارای نظام ارزشمند الهی اسلامی هستیم و قرار است فرهنگمان را مبتنی بر این نگاه دینی و پیشینه ملی که داریم به جهان عرضه کنیم، در این حوزه آنچه باید برای ما مهم باشد این است که غنای فرهنگی خودمان را دررسیدن به اهداف عالی بتوانیم در این برنامه ها متجلی کنیم. نوع کار چون فرهنگی است باید پیغام فرهنگی خودمان را به جهان انتقال دهیم.

جمیری اعلام کرد: در حوزه اشتغال خرد، اگر ظرفیت ها در حوزه صنایع دستی شناسایی گردد، می توانیم از هنرمندان و افرادی که در این حوزه فعالیت می نمایند با در نظر دریافت تسهیلات، از آن ها حمایت کنیم. با انجام این کار اشتغال مناسب برای آن ها در محل زندگی شان فراهم می گردد.

او اضافه نمود: در حوزه اشتغال زایی در سطح خرد تا کلان احتیاج داریم تا همه احساس نمایند که مورد حمایت قرار می گیرند. این حمایت ها می تواند ارائه مشاوره های مناسب و بازاریابی باشد.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: باید نگاه جامع برای برطرف مسائل مالی داشته باشیم و به ابعاد مختلف آن توجه کنیم، مجلس با تمام قدرت حمایت می نماید تا موانع برداشته گردد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 6 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kshna.ir شناسه مطلب: 97

به "آمادگی مجلس برای برطرف موانع در حوزه گردشگری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمادگی مجلس برای برطرف موانع در حوزه گردشگری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید