اتصال 35 روستای استان ایلام به اینترنت پر سرعت همراه

به گزارش کیوسک خبری آشنا، اسدی گفت: 35 روستای استان ایلام به اینترنت پرسرعت همراه و فیبرنوری در قالب پروژه uso متصل شدند.

اتصال 35 روستای استان ایلام به اینترنت پر سرعت همراه

به گزارش خبرنگاران از ایلام، حشمت اسدی مدیر عامل مخابرات منطقه ایلام، گفت: با افتتاح 12 سایت تازه تلفن همراه و ارتقای 21 سایت دیگر در سطح استان ایلام، 35 روستای استان به اینترنت پرسرعت همراه و فیبرنوری در قالب پروژه uso متصل شدند.

او اضافه کرد: در راستای ایجاد پوشش، افزایش ظرفیت و کیفیت شبکه ارتباطات سیار استان، سایت های BTS همراه اول روستا های فرهاد آباد، چم ژاب و گرز لنگر شهرستان دره شهر، روستا های کلم، زرانگوش، جابر و صفروندی شهرستان بدره، روستا های آب انار، بانکت و کوی کارکنان شهرستان آبدانان، روستا های بردی، بیشه دراز، حاضرمیل و گوراب در قالب فیبرنوری uso شهرستان دهلران با اعتباری بالغ بر 80 میلیارد تومان مورد بهره برداری نهاده شد.

مدیرعامل مخابرات منطقه ایلام گفت: با افتتاح این سایت ها، روستا های شهرستان دره شهر، دهلران، بدره و آبدانان تحت پوشش نسل سوم تلفن همراه نهاده شدند و می کوشیم تا در آینده نزدیک و پس از تامین و نصب تجهیزات تازه در این سایت ها، آن ها را به نسل های بالاتر ارتقاء دهیم.

او با اشاره به اهمیت ارائه خدمات در نقاط روستایی استان، بیان نمود: مخابرات منطقه ایلام با آماده سازی بستر مناسب ارتباطی و مخابراتی در سطح استان، آماده خدمات دهی مطلوب به روستائیان و برطرف هرگونه مشکل ارتباطی در کوتاه ترین زمان ممکن است.

ن

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 16 بهمن 1400 بروزرسانی: 16 بهمن 1400 گردآورنده: kshna.ir شناسه مطلب: 894

به "اتصال 35 روستای استان ایلام به اینترنت پر سرعت همراه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتصال 35 روستای استان ایلام به اینترنت پر سرعت همراه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید