یلدای خود را لوکس و ارزان برگزار کنید

به گزارش کیوسک خبری آشنا، شب یلدا 97 نزدیک است. یلدا همواره یکی از خاطره انگیز ترین شب های سال برای همه ایرانیان در سراسر جهان است. ایرانیان نزدیک به چند هزار سال است که شب یلدا آخرین شب پاییز را که درازترین و تاریکترین شب در طول سال است تا سپیده دم بیدار می مانند و طولانی ترین شب سال را در کنار خانواده و دوستان خود سپری میکنند. از گذشته های دور تا به امروز آداب و رسوم شب یلدا تغییر نکرده و ایرانیان، با گرد هم آمدن و شب نشینی اعضای خانواده و اقوام در کنار یکدیگر برگزار می شود. آیین شب چله از دیرباز با متل گویی (شعرخوانی و داستان خوانی از جمله خواندن شاهنامه و حافظ و …) از طریق بزرگان خانواده همراه بوده است. اما علاوه بر این همه شب چله را با انواع میوه و خوراکی ها و تنقلات آن به یاد می آوریم. شیرینی، آجیل مخصوص و انواع میوه ها از جمله هندوانه و انار که همه جنبه نمادین دارند و نشانه برکت، تندرستی، فراوانی و شادکامی هستند، نشانه های مشترک ما از خاطرات شب یلدای هر سال به شمار می فرایند. این میوه ها و خوراکی ها هر کدام نشانه و نماد خاصی محسوب می شوند، هندوانه یادآور گرمای تابستان و حرارت است. انار در سفره شب یلدا نماد شادی و زایش است و آجیل به دلیل ماهیت گرمی که دارد برای مقابله با سرمای زمستان سرسفره یلدا قرار می گیرد.

یلدای خود را لوکس و ارزان برگزار کنید

یلدای ارزان

در روزگار ما که شلوغی و ترافیک و ساعت کار زیاد مشخصه های اصلی آن است، فراهم کردن همه این خوراکی ها و میوه ها با قیمت و کیفیت مناسب، آن هم برای تعداد زیادی مهمان کمی مشکل به نظر می رسد. اما اگر امسال شما میزبان مهمانی شب یلدا خانواده هستید، نگران نباشید؛ سوپرمارکت اینترنتی خبرنگاران امسال در کنار شماست. خبرنگاران یک سوپرمارکت بزرگ آنلاین است که هر چیزی را که برای شب یلدا احتیاج داشته باشید را با بهترین و مناسب ترین قیمت درب خانه به شما تحویل می دهد. از مواد پروتئینی و لبنیات گرفته تا آجیل و خشکبار و انواع نوشیدنی ها. اما این همه آن چیزی نست که خبرنگاران ارائه می کند. امسال یک طرح ویژه برای جشن یلدای 97 ایرانی ها تدارک دیدند: عرضه انواع میوه و صیفی جات به قیمت تره بار اما با کیفیت دست چین. شما می توانید انواع مرکبات از لیمو و نارنج گرفته تا پرتقال و نارنگی، سیب، موز و خیار و گوجه رنگی و حتی سیب زمینی و پیاز را به صورت اینترنتی از خبرنگاران تهیه کنید.

اگر تا حالا برای خریدهای شب یلدایتان کاری نکردید و نگران تهیه میوه خوب و باکیفیت هستید یا اگر قیمت های بالای میوه در چند ماه اخیر شما را نسبت به خرید میوه مردد کرده، حتما سری به خبرنگاران بزنید، شاید تصمیم تان تغییر کرد. خبرنگاران تا حدی به کیفیت میوه های دستچین شده خودش ایمان دارد که این شانس را به مشتریان داده که اگر از کیفیت میوه ها راضی نبودند، آن ها را مرجوع کنند.

دانلود اپلیکیشن خبرنگاران

منبع: اُکالا
انتشار: 1 دی 1400 بروزرسانی: 1 دی 1400 گردآورنده: kshna.ir شناسه مطلب: 844

به "یلدای خود را لوکس و ارزان برگزار کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یلدای خود را لوکس و ارزان برگزار کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید