استاندار خوزستان بر بهره گیری از ظرفیت مدارس و مساجد جهت توسعه واکسیناسیون تاکید نمود

به گزارش کیوسک خبری آشنا، خبرگزاری خبرنگاران-استاندار خوزستان گفت: در نشست ستاد استانی مدیریت کرونا قرار شد سرعت واکسیناسیون به وسیله توسعه واکسیناسیون سیار و بعلاوه با بهره گیری از ظرفیت مدارس و مساجد و هم حضور در روستاها و ارسال اکیپ تزریق واکسن توسعه پیدا کند.

استاندار خوزستان بر بهره گیری از ظرفیت مدارس و مساجد جهت توسعه واکسیناسیون تاکید نمود

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران از اهواز ، صادق خلیلیان در خاتمه نشست ستاد استانی مدیریت کرونا شرح داد: در ستاد استانی کرونا تصمیم گرفته شد اقدامات ویژه ای برای سرعت بخشی به واکسیناسیون انجام دهیم.

رئیس ستاد استانی مدیریت کرونا اضافه کرد: از همه مردم، عشایر و روستاییان درخواست دارم به این امر مهم اهتمام ورزند تا هرچه سریع تر بتوانیم واکسیناسیون را به اتمام برسانیم و شرایط کشور را تا حد امکان عادی کنیم و این بیماری را از سر کشور دور نماییم.

استاندار خوزستان گفت: قرار شد سرعت واکسیناسیون به وسیله توسعه واکسیناسیون سیار و بعلاوه با بهره گیری از ظرفیت مدارس و مساجد و هم حضور در روستاها و ارسال اکیپ تزریق واکسن توسعه پیدا کند.

خلیلیان بیان نمود: بعلاوه بنا شد بعضی از خدماتی که به شهفرایندان ارائه می گردد موکول به ارائه کارت واکسیناسیون گردد چرا که امروز اولین قدم برای مقابله با این بیماری واکسیناسیون است و امیدواریم در هفته آینده سرعت واکسیناسیون افزایش پیدا کند و فرایند بیماری هرچه بیشتر کند گردد.

خاتمه پیغام.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 12 مهر 1400 بروزرسانی: 12 مهر 1400 گردآورنده: kshna.ir شناسه مطلب: 758

به "استاندار خوزستان بر بهره گیری از ظرفیت مدارس و مساجد جهت توسعه واکسیناسیون تاکید نمود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استاندار خوزستان بر بهره گیری از ظرفیت مدارس و مساجد جهت توسعه واکسیناسیون تاکید نمود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید