الهامی: 300 میلیون از قراردادم را می دهم تا شهید وطنی را درست نمایند

به گزارش کیوسک خبری آشنا، سرمربی تیم فوتبال نساجی با وجود پیروزی تیمش، از نحوه فوتبال بازی کردن این تیم در ملاقات با شهرخودرو انتقاد کرد.

الهامی: 300 میلیون از قراردادم را می دهم تا شهید وطنی را درست نمایند

به گزارش خبرنگاران، ساکت الهامی، سرمربی تیم فوتبال نساجی پس از پیروزی 2 بر صفر تیمش مقابل شهرخودرو گفت: فوتبال بدون برنامه و بدون ریتمی برای دو تیم بود. فوتبالی که مد نظر من هست، این نیست. این کیفیت فوتبال ما نیست و من معذرت خواهی می کنم. درست است که بازی را بردیم اما این بازی مدنظر من نیست. من 3 امتیاز بازی با صنعت نفت را به مردم بدهکارم. از بازیکنانم تشکر می کنم که در این زمین بی کیفیت بازی کردند. از روز اول باید دست به دست هم دهیم که این زمین از این شرایط در بیاید. نساجی هویت مردم مازندران است. این بدترین زمین تاریخ لیگ برتر بود.

او ادامه داد: ما سبک فوتبال تیم را عوض کردیم و علم فوتبال مان را بالا بردیم. به داور هم تبریک می گوییم. در نیمه نخست ما می توانستیم صاحب پنالتی شویم. من ضیایی را می شناسم و او داور آینده داری است و به او بایت قضاوتش تبریک می گویم زیرا در این زمینی قضاوت کرد که بازی را بیش تر فیزیکی نموده بود تا تاکتیکی.

الهامی درباره اعتراض های متعدد کادر فنی شهرخودرو گفت: من نمی توانم درباره تیم حریف صحبت کنم زیرا آن ها هم دیدگاه خوبی دارند و این وظیفه ناظر بازی است. به میثاقیان بابت تیمی که جمع نموده تبریک می گویم زیرا این تیم با شهرخودرو 3 هفته ابتدایی تغییر نموده است.

سرمربی نساجی درباره آینده تیمش اظهار کرد: ما باید صبر کنیم. در بازی هایی که من نبودم، کادر زحما کشید اما من بودم، تیم قوی تر می شد و حالا باید به آینده بیش تر ایمان داشته باشیم .

وی درباره آرامش خودش در جریان بازی گفت: نجفی جزو بازیکنان باغیرت ماست. در یک صحنه که کار نموده بودیم، می توانستیم به گل برسیم و از آن ناراحت شدم. من به امید روزی مانده ام که در حضور طرفداران مان در زمین وطنی میزبان تیم های بزرگ باشیم. من حاضرم از مبلغ قرارداد من کم گردد تا زمین وطنی درست گردد. حاضرم 300 میلیون از قراردادم را ببخشم تا زمین شهید وطنی درست گردد. نساجی، پهلوان خیزترین استان کشور است. اکنون نباید با رنگرز و درویشی بحث کنیم که زمین چرا این گونه است و باید به هم یاری کنیم تا این زمین درست گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 بهمن 1400 بروزرسانی: 5 بهمن 1400 گردآورنده: kshna.ir شناسه مطلب: 882

به "الهامی: 300 میلیون از قراردادم را می دهم تا شهید وطنی را درست نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "الهامی: 300 میلیون از قراردادم را می دهم تا شهید وطنی را درست نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید