برقراری دو پرواز نو در راستا لامرد، کیش

به گزارش کیوسک خبری آشنا، مدیر فرودگاه بین المللی شهدای لامرد گفت: دو پرواز نو در راستا لامرد-کیش از آذرماه سال جاری برقرار می گردد.

برقراری دو پرواز نو در راستا لامرد، کیش

به گزارش خبرنگاران از شیراز، سهراب عزیزی، مدیر فرودگاه بین المللی شهدای لامرد گفت: با انجام گسترده واکسیناسیون کرونا در کشور، این فرودگاه علاوه بر اضافه نمودن یک پرواز در روز های یکشنبه در راستا شیراز به پرواز های قبلی، از تاریخ سوم آذر ماه 1400 دو پرواز دیگر در روز های چهارشنبه و یکشنبه از فرودگاه بین المللی شهدای لامرد به جزیره کیش برقرار نموده است.

او اضافه نمود: مسافران می توانند با طی زمان نیم ساعت پرواز بر فراز خلیج فارس خود را از لامرد به جزیره کیش برسانند.

عزیزی ادامه داد: این پرواز هر هفته در روز های یکشنبه و چهارشنبه ساعت 8 صبح از کیش پرواز نموده و ساعت 8 و نیم صبح در لامرد به زمین خواهد نشست. در ضمنً ساعت خروج از لامرد ساعت 14 همان روز و ورود به کیش ساعت 14 و سی دقیقه عصر خواهد بود.

مدیر فرودگاه بین المللی شهدای لامرد توضیح داد: در 6 ماه گذشته تعداد 310 پرواز شامل پرواز های داخلی در راستا های تهران، شیراز، بندرعباس، سیری و کیش، پرواز های نظامی، اورژانس و فوق سبک از این فرودگاه اجرا شده است.

او گفت: بعلاوه در راستا های فعال و برنامه ریزی شده تا سرانجام سال در مقاصد خارجی شامل نجف، دوحه، دبی و کویت پرواز ها برقرار است و پیش بینی می گردد در صورت عادی شدن شرایط همه گیری کرونا رشد دوبرابری میزان بار و مسافر را نسبت به مدت مشابه پارسال داشته باشیم.

شهرستان لامرد در فاصله 365 کیلومتری جنوب شیراز واقع شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 20 آذر 1400 بروزرسانی: 20 آذر 1400 گردآورنده: kshna.ir شناسه مطلب: 833

به "برقراری دو پرواز نو در راستا لامرد، کیش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برقراری دو پرواز نو در راستا لامرد، کیش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید