تارتار: در ذوب آهن وظیفه سنگینی داریم، عزیزی خادم سخت پیگیر VAR باشد

به گزارش کیوسک خبری آشنا، سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت، این تیم فینالیست آسیا بوده است و وظیفه سنگینی برای سر و سامان به وضعیتش خواهند داشت.

تارتار: در ذوب آهن وظیفه سنگینی داریم، عزیزی خادم سخت پیگیر VAR باشد

به گزارش خبرنگاران مهدی تارتار بعد از ملاقات محبت آمیز تیمش مقابل نساجی گفت: خدا را شکر شرایط خوبی داریم و باید از باشگاه تشکر کنم برای جذب نفرات مدنظر. این اردو یاری می نماید که تیم را بهتر بشناسیم و بچه ها با هم هماهنگ شوند. بازی های تدارکاتی بازی هایی است که می خواهیم ترکیب نهایی را برای آغاز فصل به دست بیاوریم. خدا را شکر همه چیز خوب است و ان شاءالله بتوانیم سال جاری آغاز خوبی داشته باشیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا ذوب آهن سال جاری می تواند سطحی را که مدنظرش است، داشته باشد، خاطر نشان کرد: در این سه چهار بازی تیم را خیلی خوب دیدم و بازیکنان باانگیزه ای داریم. سیستم های مختلفی را در تیم تست می کنیم و تقریباً به اهدافی که مدنظر است، می رسیم.

تارتار راجع به اینکه دهمین تجربه سرمربیگری اش به نظر سخت ترین تجربه خواهد بود، اظهار داشت: کار سخت است، ولی همه چیز شدنی است. ذوب آهن تیم بزرگی است و کاری به یکی دو سال پیش این تیم نداریم و این را به بچه ها هم گفته ام. ما قدم به تیمی گذاشتیم که نایب قهرمان آسیا بوده است و این وظیفه مان را سنگین تر می نماید. باید مخصوصاً در سال اول شکیبا باشیم و قول می دهم در دو سه سال آینده چه من باشم و چه نباشم ذوب آهن تیم بسیار خوبی باشد.

سرمربی ذوب آهن درباره نفراتی که جذب این تیم شده اند، یادآور شد: خدا را شکر 70 تا 80 درصد نفرات مدنظر جذب شده اند، ولی واقعاً تیم ما احتیاج به ترمیم اساسی داشت. فقط هفت بازیکن لیگ رجحان می توانیم جذب کنیم و هنوز در برخی پست ها مشکل داریم. اگر بتوانیم بازیکنی پیدا کنیم جذب می کنیم، وگرنه با همین نفرات هم می توانیم به اهداف مان برسیم. خودم کار کردن با جوان ها و شناسایی استعدادها را دوست دارم، ولی بچه ها هم باید توانایی لازم را داشته باشند و از فرصت موجود استفاده نمایند.

وی درباره برنامه هایش برای ماندن در تیم ذوب آهن و اینکه گفته شده است به علت اینکه او می خواهد انتها سال از جمع ذوبی ها جدا گردد قرارداد بازیکنان یک ساله امضا شده است، گفت: بیشتر بازیکنان دو سه ساله قرارداد بسته اند، ولی برخی از بازیکنان شرایط سنی شان طوری است که خود باشگاه هم راغب نبود قرارداد طولانی داشته باشند.

تارتار درباره اینکه گفته می گردد VAR قرار است در نیم فصل پیش رو به لیگ برتر اضافه گردد، اشاره نمود: اگر این اتفاق رخ بدهد من به یکی از آرزوهایم می رسم. در این سال هایی که کار کردیم خیلی صدمه دیدیم. نمی گویم به عمد بوده، ولی اشتباهات تأثیرگذار بوده است. این اشتباهات روی سرنوشت کاری من خیلی تأثیرگذار بوده است و عمدی هم نبوده، ولی با آمدن VAR دیگر حرف و حدیثی نمی ماند و منِ مربی با چه بهانه ای می خواهم سر داور داد بزنم و شلوغ کاری کنم؟ قطعاً همه چیز هم در 90 دقیقه بازی معین می گردد. از فدراسیون و رأس آن آقای عزیزی خادم خواهش می کنم سخت پیگیر باشند که این اتفاق خوب رخ بدهد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: kshna.ir شناسه مطلب: 756

به "تارتار: در ذوب آهن وظیفه سنگینی داریم، عزیزی خادم سخت پیگیر VAR باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تارتار: در ذوب آهن وظیفه سنگینی داریم، عزیزی خادم سخت پیگیر VAR باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید