هادی پور: دانشگاه آزاد به خاطر منافع ملی به مرحله نهایی صعود نکرد، بعضی نشان دادند که پشت ملی پوشان نیستند

به گزارش کیوسک خبری آشنا، ملی پوش المپیکی تکواندو گفت: یکی از دلایل عدم صعود تیم دانشگاه آزاد این بود که مسئولان این تیم بعد از مصدومیت من، منافع ملی را به نتیجه گرایی ترجیح دادند.

هادی پور: دانشگاه آزاد به خاطر منافع ملی به مرحله نهایی صعود نکرد، بعضی نشان دادند که پشت ملی پوشان نیستند

آرمین هادی پور در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در مورد عدم صعود دانشگاه آزاد به مرحله نهایی لیگ تکواندو پس از سال ها رفتن روی سکو گفت: دانشگاه آزاد پرافتخارترین تیم تکواندو ایران است که علاوه بر قهرمانی های داخلی، چندین دوره قهرمان جام دنیای و باشگاه های آسیا شده است، اما در مسابقات سال جاری به دلایل خاص نتوانست از مرحله مقدماتی صعود کند. یکی از دلایل این اتفاق این بود که وقتی در روز نخست پایم آسیب دید، مسئولان تیم دانشگاه آزاد به خاطر منافع ملی اجازه بازی کردن من را ندادند.

وی اضافه نمود: باید از استاد خلیفه و ایمان زاده تشکر کنم که منافع ملی را به نتیجه گرایی ترجیح دادند. من اصرار به بازی کردن داشتم، اما کادرفنی تیم دانشگاه آزاد برای جلوگیری از تشدید این آسیب دیدگی این اجازه را ندادند. از طرف دیگر کسانی که می گفتند پشت تیم ملی و بچه های المپین هستند، حرکاتی را انجام دادند که از آنها بعید بود. از کادر تیم دانشگاه آزاد بابت درک این شرایط تشکر می کنم و حرکت آنها برای من بسیار ارزشمند بود. درست است که که دانشگاه از گروه خود صعود نکرد، اما نشان داد که در عمل نیز به فکر منافع ملی و واقعا یک تیم دانشگاهی است.

ملی پوش المپین تکواندو در مورد توافق ابتدایی دو تیم دانشگاه آزاد و پارسیان البرز پس از مصدومیت او مبنی بر جایگزینی بازیکن دیگر گفت: دو تیم پس از مصدومیت من و قبل از آغاز مسابقات توافق کردند که بازیکنی دیگر جایگزین من گردد. این اتفاق نیز افتاد و ما در مجموع 5 بر 3 تیم پارسیان البرز را شکست دادیم، اما متاسفانه یک تیم دیگر و فردی که من تا به حال او را در تکواندو ندیده بودم به این موضوع اعتراض کرد و نتیجه تبدیل به تساوی 4-4 شد. خیلی از دوستان نیز که ادعای حمایت از ملی پوشان را داشتند، زمانی که در حال افتادن بودیم ما را هل داده و نشان دادند که هیچ کسی پشت ملی پوشان نیست و باید راه خود را برویم.

هادی پور تاکید نمود: 10 سال است که بازیکن دانشگاه آزاد هستم و این تیم خیلی برای من ارزش دارد و واقعا از عدم صعود تیم ناراحتم. امیدوارم سال آینده با تیم بهتر و جوان در لیگ حاضر شویم و بار دیگر نشان دهیم دانشگاه آزاد پرافتخارترین تیم ایران است.

وی در مورد مصدومیت خود مطرح نمود: با ویزیت پزشک تیم ملی معین شد که مصدومیتم چیز خاصی نیست و به امید خدا تا دو هفته آینده کاملا رفع خواهد شد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 بهمن 1399 بروزرسانی: 29 بهمن 1399 گردآورنده: kshna.ir شناسه مطلب: 382

به "هادی پور: دانشگاه آزاد به خاطر منافع ملی به مرحله نهایی صعود نکرد، بعضی نشان دادند که پشت ملی پوشان نیستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هادی پور: دانشگاه آزاد به خاطر منافع ملی به مرحله نهایی صعود نکرد، بعضی نشان دادند که پشت ملی پوشان نیستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید