رضایی: نمی توان از سلیقه اسکوچیچ ایراد گرفت، دوست ندارم مسئله ای برای ذوب آهن پیش آید

به گزارش کیوسک خبری آشنا، بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران گفت که نمی توان از سلیقه سرمربی کروات تیم ملی ایرادی گرفت.

رضایی: نمی توان از سلیقه اسکوچیچ ایراد گرفت، دوست ندارم مسئله ای برای ذوب آهن پیش آید

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، رحمان رضایی بعد از پیروزی یک بر صفر تیم ملی ایران مقابل امارات گفت: طبیعی بود که بازی به نفع ایران پیش برود ولی در خطا ها مقداری زیاده روی کردیم و منجر به اخراج بازیکن مان شد. با وجود 10 نفره شدن موقعیت های خوبی را خلق کردیم و این نشان می دهد تیم ما از لحاظ فنی و انفرادی برتر از امارات بود. امیدوارم تیم ملی بازهم از لحاظ فنی رشد کند و برای بازی های مهم جام جهانی شرایط بهتری داشته باشد.

وی مطرح نمود: وقتی 11 نفره بودیم تیم با این ترکیب فرایند خوبی داشت و مشکل خاصی نداشتیم ولی بعد از 10 نفره شدن بچه ها مقداری خسته شده بودند و دیدیم که لحظه آخر قلی زاده از لحاظ بدنی کم آورد. اگر این صحنه در دقیقه دیگری رخ می داد، شرایط فرق می کرد و به گل می رسیدیم.

مدافع پیشین تیم ملی درباره اینکه اسکوچیچ در غیاب شجاع خلیل زاده،؛ امیدنورافکن را در این پست بازی داد، گفت: این سلیقه مربی است و نمی توان از آن ایرادی گرفت.

رضایی یادآور شد: در نیمه اول ما دو سانتر کردیم و یکی تبدیل به گل شد. قبل از این سانتر ها تلاش می کردیم از قلب دفاع حریف به گل برسیم ولی حریف خوب آنالیز کرده بود. بعد از اینکه از جناحین سانتر کردیم، خطرناک ظاهر شدیم و حتی به گل رسیدیم. در نیمه دوم علی رغم اینکه 10 نفره بودیم قلی زاده، جهانبخش و نوراللهی شوت زنی کردند. در این طور مواقع شوت زدن راهکار خوبی است و ما با توجه به پتانسیلی که داریم می توانیم از آن استفاده کنیم.

وی درباره شکایتش از ذوب آهن گفت: با باشگاه صحبت کردیم و مشکل در حال حل شدن است. امیدوارم باشگاه به تعهداتش عمل کند. ذوب آهن تیمی است که من به آن عِرق دارم و از این تیم به اروپا رفتم. هیچ وقت دوست ندارم ذوب آهن به مشکل بخورد و فکر می کنم اگر تعهدات عملی شود مسئله ای پیش نیاید.

ملی پوش سابق فوتبال ایران درباره اینکه گفته می شود قرار است سرمربی تیم جوانان ایران شود، گفت: از این موضوع اطلاعی ندارم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 اسفند 1400 بروزرسانی: 15 اسفند 1400 گردآورنده: kshna.ir شناسه مطلب: 926

به "رضایی: نمی توان از سلیقه اسکوچیچ ایراد گرفت، دوست ندارم مسئله ای برای ذوب آهن پیش آید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رضایی: نمی توان از سلیقه اسکوچیچ ایراد گرفت، دوست ندارم مسئله ای برای ذوب آهن پیش آید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید