تور یونان: ترکیه بار دیگر حریم هوایی یونان را نقض کرد

به گزارش کیوسک خبری آشنا، با وجود اقدامات آنکارا و آتن برای جلب اعتماد و خودداری از اقدام نظامی در تعطیلات ملی و مذهبی، ترکیه بار دیگر حریم هوایی یونان را نقض کرد.

تور یونان: ترکیه بار دیگر حریم هوایی یونان را نقض کرد

سفر با تور یونان را از دست ندهید و از نزدیک با سرزمین اسطوره های باستانی آشنا شوید و شهرهای سانتورینی، آتن و میکونوس را ببینید.

به گزارش خبرنگاران، به نوشته روزنامه گریک سیتی تایمز، بر اساس اعلام وزارت دفاع یونان ترکیه مصادف با عید تعمید حضرت عیسی (ع)، 37 بار حریم هوایی این کشور را نقض کرد که 35 بار با هواپیمای ترابری CN 235 و دو بار با جنگنده های اف-16 بوده است.

این نقض حریم هوایی یونان در شمال شرق، مرکز و جنوب شرق اژه اجرا شده است. بعلاوه هواپیماها بر اساس قوانین بین المللی و عملنمودهای مشخص شده، شناسایی و رهگیری شدند.

هفته گذشته هم وزارت دفاع یونان از چندین مورد نقض حریم هوایی این کشور و تجاوز به منطقه اطلاعات پرواز آتن به وسیله پهپادهای ترکیه گزارش داد. علاوه بر تجاوز پهپادها، در شش مورد دیگر نیز جنگنده های اف-16 ترکیه اقدام به نقض حریم هوایی یونان نموده و تعداد مجموع تجاوزها را به 39 مورد رساندند. در مقابل، شش هواپیمای جنگی یونانی نیز به آسمان برخاسته و این جنگنده های اف-16 را رهگیری کردند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 فروردین 1401 بروزرسانی: 21 فروردین 1401 گردآورنده: kshna.ir شناسه مطلب: 952

به "تور یونان: ترکیه بار دیگر حریم هوایی یونان را نقض کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور یونان: ترکیه بار دیگر حریم هوایی یونان را نقض کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید