تصاویر ، فرهاد اصلانی و این خانم بازیگر 21 هزار نفر را به سینما کشاندند ، 910 میلیون تومان در سه روز

به گزارش کیوسک خبری آشنا، جدیدترین فیلم اکران شده سینماها پیروز شد طی 3 روز نخست نمایش خود، افتتاحیه ای 910 میلیونی را تجربه کند.

تصاویر ، فرهاد اصلانی و این خانم بازیگر 21 هزار نفر را به سینما کشاندند ، 910 میلیون تومان در سه روز

به گزارش خبرنگاران، کمدی خط استوا که نمایش خود را از چهارشنبه شروع کرد، پیروز شد طی 3 روز نخست اکران، با جذب 21 هزار و 800 مخاطب، گیشه ای 910 میلیون تومانی داشته باشد.

این آمار با نمایش فیلم در 651 سانس محقق شد. البته نمایش شهرستان های فیلم از روز پنجشنبه شروع شد و طی هفته جاری، بر تعداد سالن های شهرستان فیلم افزوده خواهد شد. بنابراین عمده فروش افتتاحیه خط استوا، متعلق به سینماهای مرکز است.

سیامک انصاری و فرهاد اصلانی در خط استوا

قطعا این مقدار فروش، با در اختیار داشتن تنها 120 سالن، یک آمار خوب محسوب می گردد از آن جهت که فیلم، نمایش خود را بدون تبلیغات شروع کرد و 3 رقیب قدرتمند به نام های بخارست، دیدار خصوصی و چپ، راست را در اکران دارد.

سیامک انصاری و آزاده صمدی در خط استوا

با توجه به این آمار، مطمئنا فروش فیلم در هفته های آینده و مخصوصا در اکران نوروزی، با اقبال بسیار بیشتری همراه خواهد بود. نمایش خط استوا، حداقل تا عید فطر سال آینده ادامه دارد.

خط استوا به کارگردانی اصغر نعیمی و تهیه کنندگی احسان ظلی پور، داستان سفر رئیس و نایب رئیس فدراسیون فوتبال ایران به مقر فیفا است که در این مسیر، اتفاقاتی برای آنها می افتد. در این فیلم کمدی، فرهاد اصلانی نقش رئیس فدراسیون فوتبال، سیامک انصاری در نقش نایب رئیس فدراسیون و آزاده صمدی نیز بازیگر نقش اصلی زن فیلم است.

  • تصویر دیده نشده فرهاد اصلانی در حال خوردن یک نوشیدنی!
منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 6 اسفند 1401 بروزرسانی: 6 اسفند 1401 گردآورنده: kshna.ir شناسه مطلب: 1159

به "تصاویر ، فرهاد اصلانی و این خانم بازیگر 21 هزار نفر را به سینما کشاندند ، 910 میلیون تومان در سه روز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر ، فرهاد اصلانی و این خانم بازیگر 21 هزار نفر را به سینما کشاندند ، 910 میلیون تومان در سه روز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید