تیم والیبال پیغام مشهد تا فردا برای حضور در لیگ دسته یک مهلت دارد

به گزارش کیوسک خبری آشنا، به گزارش خبرنگاران، تیم پیغام مشهد که به دلیل بدهی از جدول مسابقات لیگ برتر کنار رفت حال تا فردا مهلت دارد تا با پرداخت بدهی اش به فدراسیون جواز حضور در لیگ دسته یک را بگیرد در غیر این صورت شانس حضور در لیگ یک را از دست خواهد داد.

تیم والیبال پیغام مشهد تا فردا برای حضور در لیگ دسته یک مهلت دارد

سرپرست رویدادها و مسابقات والیبال در گفت و گو با خبرنگاران، درباره حضور تیم پیغام مشهد در مسابقات لیگ دسته یک گفت: تیم پیغام مشهد در صورت تسویه و مشخص تکلیف بدهی هایش که مبلغی حدود 600 میلیون تومان بدهی به فدراسیون والیبال است، تا فردا زمان دارد این مبلغ را تسویه کند و در صورت تسویه می تواند در رقابت های لیگ دسته یک شرکت کند.

شهرام عظیمی در پاسخ به این سوال که آیا پیش از این وعده ای به پیغام برای حضور در لیگ برتر داده شده بود یا خیر، گفت: خیر، تمام صحبت های ما با تیم پیغام برای حضور در لیگ دسته یک بود.

وی درباره بدهی های این باشگاه گفت: فقط تسویه بدهی باشگاه به فدراسیون در نظر گرفته شده، بازیکنان این تیم نیز برای دریافت طلب خود به کمیته انضباطی شکایت کردند و باشگاه موظف است رای کمیته انضباطی را انجام دهد.

عظیمی درباره سه تیم پیکان، خاتم و شهرداری قزوین نیز گفت: مشخص تکلیف های لازم اجرا شده خاتم روز قرعه کشی مبلغ 450 میلیون تومان به حساب فدراسیون واریز کرد و چک پاس شد سایر تیم ها نیز مشخص تکلیف شده اند. اگر تیمی به تعهد خود عمل نکند کوشش ما این است که آنها را از جدول مسابقات حذف کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 مهر 1399 بروزرسانی: 14 مهر 1399 گردآورنده: kshna.ir شناسه مطلب: 114

به "تیم والیبال پیغام مشهد تا فردا برای حضور در لیگ دسته یک مهلت دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم والیبال پیغام مشهد تا فردا برای حضور در لیگ دسته یک مهلت دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید