رضایی: نیمه نهایی بازی مرگ و زندگی است

به گزارش کیوسک خبری آشنا، به گزارش خبرنگاران و به نقل از فدراسیون والیبال، سعید رضایی پس از پیروزی فولاد سیرجان برابر دایموند فود تایلند در آخرین روز مرحله گروهی رقابت های قهرمانی باشگاه های مردان آسیا، افزود: همانطور که پیش بینی می شد به عنوان سرگروه به مرحله بعد صعود کردیم.

رضایی: نیمه نهایی بازی مرگ و زندگی است

وی درباره بازی با دایموند فود، گفت: این بازی فرصت خوبی بود تا از بازیکنانی که در دیدارهای قبلی استفاده نکردیم، استفاده کنیم تا آن ها هم در سطح آمادگی مناسب و مطلوب قرار گیرند و اگر نیاز شد در دو دیدار به جای مانده به تیم کمک کنند.

سرمربی تیم فولاد سیرجان، شرح داد: تیم دایموند چیزی برای از دست دادن نداشت. این تیم در ست دوم با توجه به اشتباهات بازیکنان ایران جرات بازی بهتر را پیدا کرد و بازی بسیار خوب و بدون ترس انجام داد تا جایی که در ست سوم فاتح میدان شد. البته توان والیبال ایران قطعا بالاتر از تایلند است و می توانستیم سه بر صفر پیروز میدان باشیم.

وی در خصوص بازی نیمه نهایی تیم فولاد سیرجان برابر ناخون راتچاسیما، گفت: بازیکنان والیبال ایران همیشه در مسابقات سخت بازی خوبی از خودشان به نمایش گذاشته اند. بازی پنج شنبه قطعا بازی مهم و مرگ و زندگی خواهد بود و به طور حتم با تمام توان به مصاف حریف خواهیم رفت تا انشاءالله بهترین نتیجه کسب شود.

رضایی در انتها درخصوص مصدومیت محمد صادقی دریافت کننده تیم فولاد سیرجان که در انتها ست نخست مسابقه با دایموند فود دچار مصدومیت شد، گفت: خوشبختانه مصدومیت وی به خوبی کنترل شد و انشاءالله شرایط بازی در دیدارهای بعدی را خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 آبان 1400 بروزرسانی: 13 آبان 1400 گردآورنده: kshna.ir شناسه مطلب: 793

به "رضایی: نیمه نهایی بازی مرگ و زندگی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رضایی: نیمه نهایی بازی مرگ و زندگی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید