طلوع کیان: مقتدرانه پیروز شدیم، مهدوی: باتجربه تر بودیم

به گزارش کیوسک خبری آشنا، سرمربی تیم والیبال شهداب یزد گفت: خوشحالم که بازیکنان در شرایط سخت می توانند برنامه های کادر فنی را اجرا نمایند و حاصل زحمات و طرز فکر خود را ببینند.

طلوع کیان: مقتدرانه پیروز شدیم، مهدوی: باتجربه تر بودیم

به گزارش خبرنگاران، علی طلوع کیان، سرمربی تیم والیبال شهداب یزد در خصوص پیروزی 3 بر صفر شاگردانش مقابل فولاد سیرجان در ملاقات نخست پلی آف مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال گفت: یک هفته تمرکز و بررسی را پشت سر گذاشتیم و بسیار فنی بازی کردیم. خوشحالم که بازیکنان در شرایط سخت می توانند برنامه های کادر فنی را اجرا نمایند و حاصل زحمات و طرز فکر خود را ببینند.

سرمربی تیم والیبال شهرداری ادامه داد: ما با تمرکز کامل در این ملاقات به میدان رفتیم و تاکید می کنم که هنوز اتفاقی نیفتاده است. ما برای فینالیست شدن به پیروزی در دو بازی احتیاج داریم. باید پله پله پیش برویم.

طلوع کیان گفت: کوشش می کنیم در بازی بعدی هم تاکتیک های خود را اجرا کنیم و من خیلی خوشحالم که بازیکنان به مقام سومی و مدال برنز راضی نیستند. بازیکنان باید حق خود را با عملکرد خوبشان در زمین بگیرند.

وی توضیح داد: والیبال ما به تاکتیک احتیاج دارد چون بعضی سیستم های والیبال، مثل سیستم قدرتی روسیه در والیبال ما جواب نمی دهد و قابل اجرا نیست. خوشحالم که مقتدرانه پیروز شدیم. امیدوارم همین فرایند را ادامه دهیم.

مهدی مهدوی، کاپیتان تیم شهداب نیز گفت: با برنامه وارد زمین شدیم و اهداف کادر فنی و آنچه تمرین نموده بودیم را اجرا کردیم. سیرجان، تیم قابل احترامی است و قطعا زحمت کشیده و تا جمع 4 تیم نهایی بالا آمده است ولی ما باتجربه تر بودیم.

پاسور تیم شهداب ادامه داد: هنوز چیزی معین نشده و ما قسمتی از راه فینال را آمده ایم. تمرکز ما روی بازی بعدی است و به فینال فکر نمی کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 9 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kshna.ir شناسه مطلب: 972

به "طلوع کیان: مقتدرانه پیروز شدیم، مهدوی: باتجربه تر بودیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طلوع کیان: مقتدرانه پیروز شدیم، مهدوی: باتجربه تر بودیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید