ادامه نیمکت نشینی پیغام نیازمند با حضور رقیب ژاپنی

به گزارش کیوسک خبری آشنا، دروازه بان ایرانی شرایط سختی برای حضور در ترکیب اصلی پورتیموننزه پیش رو خواهد داشت.

ادامه نیمکت نشینی پیغام نیازمند با حضور رقیب ژاپنی

سید پیغام نیازمند که سال گذشته از سپاهان راهی پورتیموننزه پرتغال شد، در یک فصل اخیر شرایط ایده آلی در این باشگاه نداشت و فقط در دو مسابقه لیگ برتر و سه ملاقات جام حذفی به میدان رفت و در سایر هفته ها نیمکت نشین یا دور از فهرست بود، اما با این حال امید داشت در سال نو شرایط او بهتر گردد.

این دروازه بان که به خاطر دوری از شرایط مسابقه در لیگ برتر پرتغال از فهرست اولیه تیم ملی نیز فاصله گرفته بود و در فهرست رزرو حضور داشت، سال جاری تصمیم گرفت به ایران برنگردد و علی رغم شایعه حضورش در تیم هایی مثل فولاد، در پورتیموننزه ماند تا شانس بازی به دست بیاورد.

نیازمند امیدوار بود در فصل 23-2022 با جدایی دروازه بان اول فصل گذشته تیمش شانس حضور در ترکیب را داشته باشد و شماره یک پورتیموننزه گردد، اما ظاهرا سال جاری هم بر وفق مراد او پیش نخواهد رفت و این دروازه بان ایرانی احتمالا نیمکت نشین یک گلر ژاپنی خواهد بود.

دروازه بان ایرانی پورتیموننزه در دو مسابقه از چهار ملاقات پیش فصل تیمش مقابل تیم های موناکو فرانسه و پورتو یک نیمه فرصت بازی به دست آورده که در این مسابقه نتوانسته بود دروازه خود را برابر حریفان مطرح تیمش بسته نگه دارد و شاید همین دلیل موجب دور شدن او از ترکیب شده است.

تیم فوتبال پورتیموننزه شب گذشته در چهارمین مسابقه تدارکاتی پیش فصل در حالی به مصاف رُم ایتالیا و شاگردان ژوزه مورینیو رفت که پیغام نیازمند در هر دو نیمه و برخلاف دو گلر دیگر تیمش فرصت بازی به دست نیاورد و تا انتها نیمکت نشین بود.

از سوی دیگر منابع خبری منتسب به پورتیموننزه نیز در روز های اخیر عنوان نموده اند نمایش کوسوکه ناکامورا، دروازه بان ژاپنی در ملاقات های تدارکاتی قابل قبول بوده و می تواند مهره قابل اعتماد سرمربی این تیم در فصل نو باشد.

منبع: ورزش سه

منبع: فرارو
انتشار: 5 مرداد 1401 بروزرسانی: 5 مرداد 1401 گردآورنده: kshna.ir شناسه مطلب: 1049

به "ادامه نیمکت نشینی پیغام نیازمند با حضور رقیب ژاپنی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادامه نیمکت نشینی پیغام نیازمند با حضور رقیب ژاپنی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید