حفظ صدرنشینی، ماموریت آبی ها مقابل مس رفسنجان

به گزارش کیوسک خبری آشنا، خبرگزاری خبرنگاران- استقلال و مس رفسنجان فردا با یکدیگر ملاقات خواهند کرد.

حفظ صدرنشینی، ماموریت آبی ها مقابل مس رفسنجان

به گزارش خبرنگاران، استقلال در حال حاضر با کسب 29 امتیاز صدرنشین لیگ برتر است و امیدوار است در این بازی هم صدر جدول را حفظ کند. آبی ها بازی قبلی برای دومین بار در این فصل پیروزی را در دقایق خاتمهی از دست دادند تا نقدها از این تیم زیاد گردد. در آن سو مس رفسنجان عملکرد بسیار خوبی در این فصل داشته و با 22 امتیاز در رتبه چهارم جدول حضور دارد. مس رفسنجان در بازی آخر خود هم با در هم کوبیدن نفت آبادان بازی را برد و با روحیه خوبی به این بازی رسیده است.

اعتماد سرمربی استقلال به مهاجم فرانسوی تیمش همچنان ادامه دار خواهد بود. اگر اتفاق خاصی رخ ندهد رودی ژستد در بازی با مس رفسنجان در هفته چهاردهم لیگ برتر هم در ترکیب ثابت استقلال به میدان خواهد رفت. رودی ژستد بازیکنی است که از هفته چهارم به ترکیب اصلی استقلال اضافه شده است و در این مدت فقط یک گل زده و البته 2 پاس گل هم به نام خود به ثبت رسانده است.

با وجود اینکه استقلال در هفته های اخیر در فاز تهاجمی شرایط خوبی نداشته است و رودی ژستد در این مدت عملکرد قابل توجهی نداشته است، به نظر می رسد فرهاد مجیدی در بازی با مس هم میخواهد از او در در ترکیب اصلی استفاده کند. با این شرایط ژستد این فرصت را دارد تا با گلزنی در این بازی کمی از فشار انتقادهایی که در موردش وجود دارد کم کند.

بازیکن سابق استقلال در آخرین تمرین این تیم مقابل مس رفسنجان در استادیوم آرارات حاضر شد. آخرین تمرین تیم فوتبال استقلال قبل از ملاقات مقابل مس رفسنجان در چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال در حالی از ساعت 16 امروز (آدینه) در استادیوم آرارات شروع شد که بازیکن ارمنی پیشین این تیم به نام فرد ملکیان در جمع آبی پوشان حاضر شده بود.

فرد ملکیان بازیکن ارمنی سال های نه چندان دور تیم استقلال در تمرین امروز حضور یافت و با مجیدی و کادر فنی این تیم ملاقات کرد. پس از خاتمه نشست خبری فرهاد مجیدی با اصحاب رسانه به یکباره محل کنفرانس خبری به جلسه فنی تبدیل شد و بازیکنان قبل از تمرین در جلسه فنی قبل از ملاقات مقابل مس رفسنجان شرکت کردند. زمین چمن تمرین تیم استقلال همچنان در شرایط خوبی قرار ندارد و هر روز نسبت به گذشته بیشتر کیفیت خود را از دست می دهد.

فرهاد مجیدی وعده داد که این تیم در نیم فصل دوم با خرید چند بازیکن بازی های خوبی به نمایش بگذارد. با نزدیک شدن به نیم فصل استقلال در نتیجه گیری خوب عمل نموده است اما شکل دفاعی بازی های این تیم انتقادهایی را از سوی طرفداران و کارشناسان فوتبال به همراه داشته است. امروز وقتی مجیدی با سوالی در مورد نمایش های نه چندان دلچسب تیمش روبرو شد، ترجیح داد به این شکل به آن پاسخ بدهد:

بر خلاف سالهای گذشته هدف سال جاری ما این بود در نیم فصل اول امتیازات لازم را کسب کنیم. در نیم فصل دوم چند بازیکن خوب جذب می کنیم که یکی از آنها آسیایی است و البته ممکن است یکی دو بازیکن لیگ برتری به ما اضافه شوند و به این شکل شرایط فوتبالی ما عوض خواهد شد.

صحبت های مجیدی در شرایطی است که استقلال از نظر بازیکنی شرایط خوبی دارد و این تیم در هر پست بازیکنان با کیفیتی دارد و به نظر نمی رسد آبی ها از این نظر ضعفی احساس نمایند.

وی در مورد اینکه چرا استقلال در دقایق خاتمهی بازی قبل 2 امتیاز را از دست داد؛ گفت:

شرایط فوتبال این است، این موضوع فقط برای تیم ما اتفاق می افتد. بزرگترین تیم های جهان هم ممکن است در دقایق آخر امتیازات را از دست بدهند ولی واقعیت این است که تیم ما خوب کار نکرد و فوتبل خوبی انجام نداد. یکسری از بچه ها خسته بودند و نشد آنطور که می خواهیم بازی کنیم. من با بچه های تیم هم صحبت کردم، بر خلاف سالهای گذشته هدف سال جاری ما این بود در نیم فصل اول امتیازات لازم را کسب کنیم. در نیم فصل دوم چند بازیکن خوب جذب می کنیم که یکی از آنها آسیایی است و البته ممکن است یکی دو بازیکن لیگ برتری به ما اضافه شوند و به این شکل شرایط فوتبالی ما عوض خواهد شد. به بازیکنانم در جلسه فنی فردای بازی گفتم باشگاه استقلال ساختاری دارد که همه انتظار بازی زیبا را دارند و تفکرات من هم به تفکرات طرفداران نزدیک است.

وی در مورد فشردگی مسابقات گفت:

این شرایط برای همه تیم ها است ولی باید به نظر سازمان لیگ احترام بگذاریم. در بازی قبل با چند بازیکن حرف زدم و آنها اعلام کردند که خستگی مانع از بازی خوب آنها شده است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 20 اسفند 1400 بروزرسانی: 20 اسفند 1400 گردآورنده: kshna.ir شناسه مطلب: 931

به "حفظ صدرنشینی، ماموریت آبی ها مقابل مس رفسنجان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حفظ صدرنشینی، ماموریت آبی ها مقابل مس رفسنجان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید