خبرنگاران آذربایجان غربی عنوان سوم لیگ تندرستی کشور را کسب کرد

به گزارش کیوسک خبری آشنا، ارومیه- خبرنگاران- رییس هیات ورزش های همگانی آذربایجان غربی گفت: در سرانجام لیگ تندرستی ایران، این استان عنوان سوم کشور را کسب کرد.

خبرنگاران آذربایجان غربی عنوان سوم لیگ تندرستی کشور را کسب کرد

محمود اشتری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه کرد: لیگ تندرستی ایران برای نخستین بار در ورزش کشور و با هدف افزایش آمادگی جسمانی و کاهش کم تحرکی در جامعه و ایجاد شور و نشاط از روز چهارم بهمن ماه جاری به صورت مجازی شروع شده بود که روز آدینه به سرانجام رسید.

وی گفت: در سرانجام این لیگ، آذربایجان غربی با کسب 21 هزار و 805 امتیاز بعد از خراسان شمالی و سمنان عنوان سوم کشور را در بین استان های مختلف کسب کرد.

رییس هیات ورزش های همگانی آذربایجان غربی اضافه کرد: در بخش شهرهای پیشرو و برتر کشور نیز، بوکان با 28هزار و 403 امتیاز بعد از شهر کرمانشاه در رده دوم قرار گرفته است و میاندوآب با کسب 68هزار و 799 امتیاز عنوان سیزدهم کشور را کسب کرد.

اشتری ادامه داد: در این لیگ شهروندان برنامه های تمرینی خود را در قالب ویدئوهای 30 تا 40 ثانیه ای به پایگاه اینترنتی ارسال می کردند و بر همین مبنا، امتیازاتی برای شهر و استان ثبت می شد.

وی گفت: در این طرح به 32 شهروند که بیشترین مشارکت را داشتند و در سرانجام هر هفته به 4 نفر برتر به قید قرعه جوایزی نفیسی اهدا شد

این رویداد با به کارگیری ظرفیت تمامی استان ها و کمیته های ورزشی هیات ورزش های همگانی برگزار گردید که در استان های خراسان شمالی، سمنان، آذربایجان غربی، بوشهر، زنجان، کرمانشاه، گلستان، خراسان جنوبی و کهگیلویه و بویراحمد هشت استان برتر کشور و شهرهای کرمانشاه، بوکان، بجنورد، شیراز، آمل، دابودشت، جهرم، اراک، شهرکرد و تهران ده شهر برتر و پیشرو لقب گرفتند.

منبع: ایرنا
انتشار: 9 فروردین 1400 بروزرسانی: 9 فروردین 1400 گردآورنده: kshna.ir شناسه مطلب: 467

به "خبرنگاران آذربایجان غربی عنوان سوم لیگ تندرستی کشور را کسب کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران آذربایجان غربی عنوان سوم لیگ تندرستی کشور را کسب کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید