خبرنگاران 36 شهرستان فارس در چه سطحی از محدودیت های کرونایی قرار دارند؟

به گزارش کیوسک خبری آشنا، شیراز-خبرنگاران- بر اساس سطوح مشخص شده در اپلیکیشن ماسک، 18 شهرستان استان فارس در شرایط قرمز، 13 شهرستان در شرایط نارنجی و پنج شهرستان در شرایط زرد شیوع ویروس کرونا قرار گرفته اند.

خبرنگاران 36 شهرستان فارس در چه سطحی از محدودیت های کرونایی قرار دارند؟

به گزارش خبرنگار خبرنگاران، براساس سطوح تعیین شده در اپلیکیشن ماسک، 18 شهرستان فارس شامل شیراز، زرقان ، مرودشت، سپیدان، ممسنی، اقلید، آباده، ارسنجان، کوار، فیروزآباد، جهرم، خفر، قیر و کارزین، فسا، داراب، استهبان، سروستان و بیضا در شرایط قرمز شیوع ویروس کرونا قرار دارند.

همچنین 13 شهرستان استان شرایط نارنجی دارند که شامل لامرد، گراش، لارستان، زرین دشت، خنج، اوز، خرامه، نی ریز، پاسارگاد، خرمبید، بختگان، کازرون و کوه چنار هستند.

پنج شهرستان استان فارس نیز در شرایط زرد شیوع ویروس کرونا قرار دارند که این شهرستان ها شامل بوانات، سرچهان، فراشبند، مهر و رستم هستند.

بنا به اعلام مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا در شهرستان های قرمز کرونایی به مدت 2 هفته مشاغل سطح 2، 3 و 4 تعطیل می شوند و تنها یک سوم کارمندان در محل کار حضور پیدا خواهند کرد.

همچنین در شهرستان های نارنجی مشاغل سطح 3 و 4 تعطیل خواهند بود و 50 درصد کارمندان ادارات در محل کار حضور پیدا خواهند کرد. در شهرستان های زرد نیز مشاغل سطح چهار تعطیل می شوند و دو سوم کارکنان ادارات به مردم خدمات ارایه می دهند.

بر اساس اعلام مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، از روز شنبه یکم آذرماه 99 محدودیت جدید در شهرهای قرمز، نارنجی و زرد اعمال می شود.

منبع: ایرنا
انتشار: 29 آذر 1399 بروزرسانی: 29 آذر 1399 گردآورنده: kshna.ir شناسه مطلب: 271

به "خبرنگاران 36 شهرستان فارس در چه سطحی از محدودیت های کرونایی قرار دارند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 36 شهرستان فارس در چه سطحی از محدودیت های کرونایی قرار دارند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید