زمان بازگشت ارلینگ هالند به میادین مشخص شد

به گزارش کیوسک خبری آشنا، ادین ترزیچ، سرمربی جدید دورتموند تایید کرد که ارلینگ هالند از اوایل ماه ژانویه مسئله ای برای همراهی این تیم نخواهد داشت.

زمان بازگشت ارلینگ هالند به میادین مشخص شد

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، چندی پیش و قبل از ملاقات حساس دورتموند در لیگ قهرمانان اروپا مقابل لاتزیو بود که تعیین شد ستاره نروژی این تیم یعنی ارلینگ هالند با مصدومیت از ناحیه همسترینگ روبه رو شده و قادر نخواهد بود در چند بازی زنبور ها را همراهی کند.

اگرچه در ابتدا گفته شد مصدومیت ارلینگ هالند باعث خواهد شد که او بین چهار تا شش هفته از میادین دور باشد اما خود این ستاره نروژی اخیراً پستی در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت و تایید کرد که شرایط برایش خوب پیش می رود و به زودی باز می گردد.

بعد از گذشت نزدیک به سه هفته از مصدومیت ستاره نروژی حالا سرمربی جدید دورتموند یعنی ادین ترزیچ که اخیراً جایگزین لوسین فاوره شد، تایید کرده که هالند در اوایل ماه ژانویه به میادین باز خواهد گشت. او در این باره گفت: من امروز او را برای اولین بار ملاقات کردم. ما شاد هستیم و شرایط او را بررسی می کنیم. او از نظر زمان بندی کاملاً برنامه ریزی شده عمل می کند و تصور ما این است که از اوایل ژانویه مسئله ای برای همراهی ما نخواهد داشت.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 بهمن 1399 بروزرسانی: 10 بهمن 1399 گردآورنده: kshna.ir شناسه مطلب: 346

به "زمان بازگشت ارلینگ هالند به میادین مشخص شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان بازگشت ارلینگ هالند به میادین مشخص شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید