تور دبی: سرمایه گذار اماراتی در ایران هتل می سازد

به گزارش کیوسک خبری آشنا، عماد الیاس عضو هیئت مدیره و مدیر اجرایی گروه نو هتل های زنجیره ای در خاورمیانه، می گوید که ایران را دوست دارم و در مشهد عاشق آن شدم. معتقدم ایران جواهری در صنعت گردشگری دنیا است، برای همین می خواهیم همکاری های زیادی با این کشور منحصربه فرد داشته باشیم.

تور دبی: سرمایه گذار اماراتی در ایران هتل می سازد

با تور دبی در زیباترین سواحل خلیج فارس استراحت کنید و شهری پر زرق و برق، بین‌المللی و پیشرفته را سیاحت کنید.

گروه نو هتل های زنجیره ای در خاورمیانه که دو سال پیش از یک برند بزرگ هتلداری در امارات بیرون آمد و در حال حاضر فقط در شهر دبی حدود 4000 اتاق دارد. این گروه به تازگی کار ساخت هتلی پنج ستاره را در شهر مشهد شروع نموده، به همین خاطر هم الیاس، زمان زیادی را در ایران سپری نموده و در این مدت شیفته کشوری شده که اکنون آن را به یک جواهر تشبیه می نماید.

این سرمایه گذار بیش از 40 سال در زمینه هتلداری تجربه دارد و درباره دلیل سرمایه گذاری این گروه زنجیره ای در ایران، گفت:

ما دانش و تجربه بین المللی داریم و در بسیاری از زنجیره های بین المللی هتل کار نموده ایم. منطقه را خیلی خوب می شناسیم و فکر می کنیم می توانیم در ایران کار کنیم.

او که برای حضور در همایش بین المللی سرمایه گذاری در صنعت توریستی به تهران آمده است، اظهار کرد که شخصا تمایل دارم ایران، راستای را که ابوظبی و دبی در پیشرفت صنعت توریستی تجربه کرد، طی کند. البته منظورم کپی کردن نیست، ولی معتقدیم ایران می تواند در این راستا حتی بهتر پیش برود.

الیاس، تصاویری از نوار ساحلی، جنگل ها و دریاچه های ایران به همراه نمایی از پرسپولیس در کنار خوراک ایرانی را به دیگر سرمایه گذاران خارجی نشان داد و با ابراز احساسات نسبت به این تصاویر، گفت: این ها واقعا بی نظیرند. هیچ کشوری گوشتی با کیفیت ایران ندارد. معتقدم این کشور با ظرفیت غنی در جاذبه های تاریخی و طبیعی، کیفیت بالای خوراک ایرانی و مردم مهمان نوازش می تواند در راستا پیشرفت صنعت توریستی قرار گیرد.

این سرمایه گذار سپس به اظهارات اخیر مقامات ایرانی درباره تسهیل کردن راه ورود و فعالیت سرمایه گذاری در ایران، اشاره نمود و اضافه نمود:

مقامات این کشور با این مشوق ها طبیعتا می خواهند سرمایه گذاران خارجی را جذب نمایند. این کار خیلی جالب و البته مثبت است، ولی آن ها باید استاندارد و نگاه جهانی هم داشته باشند و ملاحظاتی را در نظر بگیرند. برای توسعه صنعت توریستی ضروری است پروازهای چارتر که امکان سفر هوایی مقرون به صرفه قیمت را فراهم می نماید و قطارهای سریع و با کیفیت در این کشور برقرار گردد و هتل های موجود را نیز تعمیر و بازسازی نمایند.

الیاس گفت که ایده ما ساخت هتل های 5 ستاره در ایران است، اما طبیعتا این کشور با پیش بینی هایی که برای ورود توریست خارجی نموده، به هتل های 4 ستاره هم احتیاج دارد. علاوه بر این 70 درصد جمعیت ایران زیر 30 سال است و آن ها حتما به امکانات تفریحی احتیاج دارند. پیشنهاد می کنم سرمایه گذارانی که به کار در ایران تمایل دارند، به فضای داخلی و احتیاجمندی های مردم آن بیشتر توجه نمایند.

منبع: کجارو / خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 بهمن 1400 بروزرسانی: 8 بهمن 1400 گردآورنده: kshna.ir شناسه مطلب: 885

به "تور دبی: سرمایه گذار اماراتی در ایران هتل می سازد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور دبی: سرمایه گذار اماراتی در ایران هتل می سازد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید