صفایی در دوراهی لژیونر شدن و ماندن در ایران

به گزارش کیوسک خبری آشنا، به گزارش خبرنگاران، رضا صفایی، پشت خط زن اسبق تیم ملی والیبال، پس از تغییرات اجرا شده در تیم والیبال سایپا تصمیم به جدایی از این تیم گرفت. صفایی پیشنهاداتی از قطر، ترکیه و چند تیم داخلی دارد.

صفایی در دوراهی لژیونر شدن و ماندن در ایران

صفایی در گفتگو با خبرنگاران درباره دلایل جدایی اش از تیم سایپا گفت: سایپا باشگاه بزرگ و پر افتخاری است. خوشحالم که در ابتدای فصل در کنار این تیم و سایر ستاره هایش حضور داشتم. مهرداد سراجی، مدیرعامل باشگاه از مدیران تحصیلکرده و خوشنام ورزش ایران است که به بازیکنان و تیم اهمیت زیادی می دهد اما با توجه به تغییرات صورت گرفته در بدنه تیم و بنا بر دلایل شخصی تصمیم گرفتم تا ادامه فصل را در خدمت تیم دیگری باشم.

صفایی به پیشنهادات داخلی و خارج از کشور اشاره کرد و گفت: هر بازیکنی در خاتمه نیم فصل پیشنهاداتی از سایر تیم ها دارد من نیز پیشنهاداتی از قطر، ترکیه و همچنین چند تیم داخلی دارم. با توجه به شرایطم بر روی پیشنهادات تمرکز کرده ام تا بتوانم بهترین تصمیم را بگیرم.

وی گفت: برای من بازی کردن بسیار مهم است. هدفم این است در تیمی حضور داشته باشم که بتوانم بهترین عملکردم را به نمایش بگذارم بنابراین در چند روز آینده به خوبی فکر خواهم کرد تا بتوانم بهترین تصمیم را برای ادامه فصل بگیرم. تمریناتم را نیز پیگیری می کنم تا بدنم دچار افت نشود.

صفایی در خاتمه گفت: برای تیم والیبال سایپا آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم این تیم در کورس رقابت با سایر مدعیان قهرمانی بتوانند به اهدافش برسد. سایپا کار سختی در پیش دارد اما از صمیم قلبم برای این تیم آرزوی موفقیت دارم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 بهمن 1399 بروزرسانی: 10 بهمن 1399 گردآورنده: kshna.ir شناسه مطلب: 347

به "صفایی در دوراهی لژیونر شدن و ماندن در ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صفایی در دوراهی لژیونر شدن و ماندن در ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید