تور ارزان ایتالیا: طارمی گزینه ایده آل میلان، مالدینی از پیشنهاد پورتو دلسرد شد!

به گزارش کیوسک خبری آشنا، به گزارش خبرنگاران، نشریه corrieredellosport ایتالیا در گزارشی به علاقه باشگاه آث میلان به جذب مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم پورتو پرتغال پرداخت.

تور ارزان ایتالیا: طارمی گزینه ایده آل میلان، مالدینی از پیشنهاد پورتو دلسرد شد!

با ما همراه باشید و با تور ارزان ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

در گزارش این رسانه آمده است که میلان برای فصل آینده در پی جذب یک مهاجم نو است تا هم در لیگ قهرمانان اروپا و هم در سری آ ایتالیا رقابت کند.

در بخشی از این گزارش آمده است: میلان در پی یک بمب افکن: چراغ ها روی طارمی. یکی از اهداف احتمالی برای بازار جابجایی بعدی آث میلان، بازیکنی است که در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با آن روبرو شده است؛ مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو. ویژگی ها و خصوصیات این بازیکن به وسیله مدیران میلان ایده آل تلقی می گردد زیرا او یک مهاجم توانمند در محوطه جریمه با تجربه بین المللی خوب و سن مناسب است که حضور مداومش در پورتو و تیم ملی ایران تضمین شده است.

رسانه ایتالیایی در مطلب خود اعلام نموده که پورتو برای فروش طارمی مبلغ پایه 20 میلیون یورو را در نظر دارد: نقطه آغاز درخواست باشگاه پورتو برای مذاکره و انتقال این بازیکن، پائولو مالدینی و فردریک ماسارا (مدیران ورزشی میلان) را دلسرد کرد. در واقع پورتو تمایلی به آغاز بحث با مبلغی کمتر از 20 میلیون یورو ندارد.

به نوشته corrieredellosport میلان امیدوار است که پورتو خواسته های خود را در قبال فروش مهدی طارمی کاهش بدهد اما رقابت از سوی باشگاه های خارجی نشانه خوبی برای روسونری نیست.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 خرداد 1401 بروزرسانی: 9 خرداد 1401 گردآورنده: kshna.ir شناسه مطلب: 995

به "تور ارزان ایتالیا: طارمی گزینه ایده آل میلان، مالدینی از پیشنهاد پورتو دلسرد شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان ایتالیا: طارمی گزینه ایده آل میلان، مالدینی از پیشنهاد پورتو دلسرد شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید