طرح های کامبیز درمبخش با موضوع کرونا

به گزارش کیوسک خبری آشنا، تصورش سخت؛ اینکه بپذیریم برای همواره طرح جدیدی از کامبیز درمبخش را نخواهیم دید. باورش دشوارش است؛ اینکه شوالیه خطوط دیگر هیچ وقت قلم و کاغذ به دست نمی گیرد و به قولی خط خطی نخواهد کرد، اما همواره شیرین است مرور دوباره آثار فراوانی که در 6 دهه فعالیت در حوزه تصویر، خلاقانه برایمان به یادگار گذاشت.

طرح های کامبیز درمبخش با موضوع کرونا

کرونا روز گذشته کامبیز درمبخش را هم از عالم هنر گرفت. طرح های او سالها در عین شیرینی، نقدی بودند بر فضای اجتماعی ایران و جهان؛ از مهاجرت، نژادپرستی و زندگی روزمره گرفته تا کرونا. همین بیماری مهلکی که در نهایت جانش را گرفت و باعث شد سیل عظیمی از هنرمندان، شاگردان و دوستدارانش را عزادار کند.

طرح های کامبیز درمبخش با موضوع کرونا در این یک سال و نیم، مشعلی بودند در جهت روشنگری، چراغ راهی برای تشویق مردم به ماندن در خانه ها و قرنطینه و رعایت پروتکل ها، بی آنکه بداند و بدانیم که روزی خود او نیز قربانی این ویروس مهلک و بی رحم می شود.

خبرنگاران به انگیزه از دست دادن همیشگی کامبیز درمبخش، هنرمند سرشناس حوزه تجسمی کشورمان، مروری دارد بر طرح های او با موضوع کرونا. آنچه در ادامه تماشا می کنید گزیده ای از این طرح هاست:

تمامی تصاویر این گزارش از صفحه شخصی هنرمند در اینستاگرام برداشته شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 آذر 1400 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: kshna.ir شناسه مطلب: 840

به "طرح های کامبیز درمبخش با موضوع کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح های کامبیز درمبخش با موضوع کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید