فار کرای 5 روی کنسول های نسل تازه به روزرسانی شد؛ بازی را با نرخ فریم 60 تجربه کنید

به گزارش کیوسک خبری آشنا، بازی فارکرای 5 (Far Cry 5) در زمان عرضه نتوانست موفقیت چندان زیادی کسب کند. با این حال یوبیسافت با گذشت زمان این بازی را بهتر نموده و آن را تا حد خوبی ارتقاء داد. همین موضوع باعث شد تا هواداران فارکرای 5 بیشتر شده و همچنان نیز به این بازی وفادار باشند. اگر شما کنسول نسل نهمی داشته باشید و بخواهید فارکرای 5 را تجربه کنید، باید نسخه نسل هشتمی آن را بازی می کردید. به این معنا که نرخ فریم شما روی 30 قفل بوده و گرافیک بازی نیز به روزر نبود.

فار کرای 5 روی کنسول های نسل تازه به روزرسانی شد؛ بازی را با نرخ فریم 60 تجربه کنید

حال با به روزرسانی نو بازی فارکرای 5 این بازی با نرخ فریم 60 روی کنسول های نسل نهمی اجرا خواهد شد. همینطور اینکه کنسول های ایکس باکس این بازی را با رزولوشن بالاتر اجرا می نمایند. برای مثال کنسول ایکس باکس سری ایکس به راحتی می تواند فارکرای 5 را با رزولوشن 4K و نرخ فریم بالا اجرا کند. در خصوص نسخه پلی استیشن رزولوشن بازی همچنان روی 1620p باقی خواهد ماند.

بازی فارکرای 5 در سال 2018 عرضه شد و توانست توجه افراد زیادی را به خود جلب کند. با این حال این بازی از ابتدا با نقدها زیادی روبرو شد و نتوانست انتظارات هواداران را برآورده کند. مشکل اصلی اینجا بود که انتظارات از مجموعه فارکرای به شدت بالا بود. بازی های فارکرای 3 و 4 عناوین بسیار خوبی بودند و انتظار می رفت شماره 5 نیز به همین شکل عمل کند. با این حال این بازی نتوانست چندان خوب عمل کند و هواداران را ناامید کرد.

یوبیسافت با گذشت زمان این بازی را بسیار بهتر کرد. با این حال اعتماد از دست رفته هواداران را نتوانست بدست بیاورد. این موضوع باعث شد تا شماره 6 مجموعه فارکرای نیز چندان خوب عمل نکند. مشکل اصلی هواداران با داستان عناوین نو فارکرای است. به این معنا که داستان این بازی ها مفهوم چندانی نداشته و جذابیت زیادی هم ندارد. همین باعث شده که گیم پلی بازی هم هرچند مفرح باشد، برای کاربران حوصله سربر شده و پس از مدتی بازی را رها نمایند.

با این حال این خبر برای هواداران فارکرای 5 یک خبر بسیار خوب است. به علت اینکه می توانند بازی مورد علاقه خود را با نرخ فریم بالاتر تجربه نموده و از گیم پلی روان بازی لذت ببرند.

منبع: Gematsu.com

کنسول بازی سونی مدل Playstation 5 ظرفیت 825 گیگابایت

31,000,000 تومان

مشاهده و خرید

کنسول بازی مایکروسافت مدل XBOX SERIES S ظرفیت 512 گیگابایت

15,900,350 تومان

مشاهده و خرید

بازی فیفا 23 مخصوص PS5

2,665,000

تومان

بازی FIFA 23 مخصوص PS4

2,740,000

تومان

خرید بازی کنسول

مشاهده همهمنبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 15 فروردین 1402 بروزرسانی: 15 فروردین 1402 گردآورنده: kshna.ir شناسه مطلب: 1173

به "فار کرای 5 روی کنسول های نسل تازه به روزرسانی شد؛ بازی را با نرخ فریم 60 تجربه کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فار کرای 5 روی کنسول های نسل تازه به روزرسانی شد؛ بازی را با نرخ فریم 60 تجربه کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید