مجموعه بازسازی Yakuza و Yakuza 6 به ایکس&zwnjباکس و کامپیوتر می&zwnjآیند

به گزارش کیوسک خبری آشنا، استودیوی Ryu Ga Gotoku در جدیدترین توییت خود خاطرنشان کرد که قرار است مجموعه بازسازی یاکوزا که شامل قسمت‌های سوم، چهارم و پنجم است در تاریخ 28 ژانویه (9 بهمن) به پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و کامپیوترهای شخصی بیاید. علاوه بر این مجموعه،‌ قسمت ششم بازی یاکوزا که تا به حال تنها برای پلی‌استیشن 4 در دسترس بود هم روز 25 مارس (5 فروردین) به ایکس‌باکس وان و کامپیوترهای شخصی خواهد آمد.

مجموعه بازسازی Yakuza و Yakuza 6 به ایکس&zwnjباکس و کامپیوتر می&zwnjآیند

جهت دریافت خدمات بازسازی خانه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

بازی‌های سری یاکوزا سال‌هاست که عرضه می‌شوند و از ژاپنی‌ترین بازی‌های ویدیویی هستند که می‌توانید پیدا کنید. این بازی‌ها بازیکن را در خیابان‌های خیالی منطقه کاموروچو قرار دهد که پر از شگفتی و فعالیت‌های سرگرم‌کننده هستند.

داستان این سری هم از نقاط قوت آن محسوب می‌گردد که در 7 نسخه، ماجرای شخصیت اصلی بازی یعنی کیریو را تعریف می‌کنند. تا به حال نسخه‌های صفر، اول و دوم این بازی به طور کامل بازسازی و برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس و کامپیوتر‌های شخصی منتشر شده بودند اما تجربه نسخه ششم تنها روی پلی‌استیشن 4 ممکن بود و علاوه بر آن، اجرای باقی بازی‌های این سری روی این دستگاه‌ها تقریبا غیرممکن بود. خوشبختانه قرار است قسمت ششم این سری برای ایکس‌باکس وان و کامپیوترهای شخصی عرضه گردد و همچنین دیگر نسخه‌های باقی‌مانده هم روی تمام پلتفرم‌های یاد شده منتشر شوند.

البته برخلاف سه قسمت اول، سه قسمت دوم تغییری نکرده‌اند. این بازی‌های که در اصل برای کنسول پلی‌استیشن 3 عرضه شده بودند با همان ظاهر قبلی برای کنسول‌های نسل هشتم سونی و مایکروسافت و همچنین کامپیوترهای شخصی عرضه خواهند شد و تنها فزونی آن‌ها در مقابل بازی اصلی، وضوح تصویر بهتر و نرخ فریم بالاتر خواهد بود.

به لطف مجموعه بازسازی یاکوزا و عرضه دوباره یاکوزا 7، تمامی هواداران این سری می‌توانند بدون محدود شدن توسط پلتفرم خود، از این بازی‌ها لذت ببرند. البته عرضه قسمت‌های سوم تا پنجم این سری بازی به مجموعه منتشر شده محدود نیست و می‌توان این بازی‌ها را به صورت جداگانه خریداری کرد. همچنین تمامی بازی‌های سری یاکوزا به وسیله سرویس اشتراکی ایکس‌باکس گیم پس برای کنسول ایکس‌باکس و کامپیوتر‌های شخصی در دسترس خواهند بود.

مجموعه بازسازی یاکوزا در تاریخ 28 ژانویه (9 بهمن) برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و کامپیوترهای شخصی و قسمت ششم این سری روز 25 مارس (5 فروردین) برای ایکس‌باکس وان و کامپیوترهای شخصی عرضه خواهند شد.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 26 آذر 1399 بروزرسانی: 30 شهریور 1400 گردآورنده: kshna.ir شناسه مطلب: 264

به "مجموعه بازسازی Yakuza و Yakuza 6 به ایکس&zwnjباکس و کامپیوتر می&zwnjآیند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجموعه بازسازی Yakuza و Yakuza 6 به ایکس&zwnjباکس و کامپیوتر می&zwnjآیند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید