فاز نخست شبکه هوشمند مدارس کشور افتتاح می گردد

به گزارش کیوسک خبری آشنا، به گزارش خبرنگاران به نقل از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، روز دوشنبه با حضور رئیس جمهوری و به وسیله ویدئو کنفرانس، فاز نخست شبکه هوشمند مدارس کشور با اتصال بیش از 76 هزار مدرسه به شبکه ملی اطلاعات به طور رسمی افتتاح می گردد.

فاز نخست شبکه هوشمند مدارس کشور افتتاح می گردد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

زمانی که دولت یازدهم شروع به کار کرد، تعداد معدودی از روستاهای کشور دارای ارتباط اینترنتی بودند؛ اما دولت دوازدهم با تأکید بر عدالت ارتباطی که از مصادیق عدالت اجتماعی است گام های بلندی در این زمینه برداشت. به همین دلیل اتصال تمامی شهرها و اتصال تمام روستاهای بالای 20 خانوار سراسر کشور به شبکه ملی اطلاعات و نسل سوم و چهارم تلفن همراه در دستور کار نهاده شد.

همچنین در راستای تحقق عدالت آموزشی و به منظور بهره مندی تمامی دانش آموزان کشور از مزایای آموزش مجازی، 38 هزار و 333 مدرسه شهری و 38 هزار و 67 مدرسه روستایی به پوشش شبکه هوشمند مدارس کشور خواهند پیوست.

بر اساس این گزارش به زودی تمامی مدارس کشور تحت پوشش شبکه هوشمند قرار می گیرند.

فردا طی مراسمی فاز نخست شبکه هوشمند مدارس کشور با اتصال بیش از 76 هزار مدرسه با دستور رئیس جمهوری به طور رسمی شروع به کار می نماید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 آبان 1399 بروزرسانی: 16 آبان 1399 گردآورنده: kshna.ir شناسه مطلب: 181

به "فاز نخست شبکه هوشمند مدارس کشور افتتاح می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فاز نخست شبکه هوشمند مدارس کشور افتتاح می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید