فیلم کوتاه لب زخمدیده راهی آمریکا می گردد

به گزارش کیوسک خبری آشنا، فیلم کوتاه لب زخمدیده ساخته کریم خدادادی به جشنواره های بین المللی گرین بی و میهودو آمریکا راه یافت.

فیلم کوتاه لب زخمدیده راهی آمریکا می گردد

به گزارش روابط عمومی گروه، فیلم کوتاه لب زخمدیده به کارگردانی کریم خدادادی در ادامه حضور های خود در جشنواره های بین المللی فیلم، در دوازدهمین جشنواره بین المللی گرین بی (Green Bay Film Festival) در ویسکانسین آمریکا و چهارمین فستیوال بین المللی فیلم میهودو (The Fourth Annual Meihodo International Youth Visual Media Festival) در نیویورک آمریکا شرکت و با دیگر حاضرین در این جشنواره ها به رقابت می پردازد. دوازدهمین دوره جشنواره گرین بی در ماه فوریه شروع و طی چند هفته تا انتها مارس سال 2022 ادامه دارد و در نهایت فیلم های منتخب در مکان های مختلف به صورت سانس های ویژه اکران می شوند و از چهارم تا ششم ماه مارس با برگزاری مراسم ویژه نشست های تخصصی با فیلم سازان به صورت حضوری در کالج سنت نوربرت به انتها می رسد. لب زخمدیده داستان زن مذهبی و متعهدی را روایت می نماید که در زندگی روزمره خود با چالشی متفاوت روبرو می گردد.

از بازیگران این فیلم می توان به:نسرین حسینی، کریم خدادادی، الینا کاشانی حسینی، پریناز احمدی، احسان بانور اشاره نمود. بعلاوه فیلم بردار: احمد سیدکشمیری، صدابردار: حبیب محمدی، دستیاران کارگردان: مهراد صوفی، مسعود قراگوزلو منشی صحنه: مژگان حقمنش، طراح دکور و عکاس: شقایق صفایی، تدوین و صداگذاری: احمد سیدکشمیری، مدیر فراوری: نسرین حسینی، مجری طرح: انجمن سینمای جوان ایران/دفتر کرج، تهیه کنندگان: کریم خدادادی و دکتر افسانه حیدری از عوامل این فیلم کوتاه هستند که در آکادمی سینمایی آنک و کلبه دیجیتال کشمیری تهیه شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 تیر 1401 بروزرسانی: 24 تیر 1401 گردآورنده: kshna.ir شناسه مطلب: 1037

به "فیلم کوتاه لب زخمدیده راهی آمریکا می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم کوتاه لب زخمدیده راهی آمریکا می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید