تور فرانسه ارزان: قلعه ای جادویی و اسرارآمیز که در فرانسه قرار گرفته است

به گزارش کیوسک خبری آشنا، خبرنگاران/ این خبر پیرامون قلعه ای جادویی و اسرارآمیز که در فرانسه قرار گرفته است، برای شما نگارش شد.

تور فرانسه ارزان: قلعه ای جادویی و اسرارآمیز که در فرانسه قرار گرفته است

با ما همراه باشید و با تور فرانسه ارزان از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

جهان ما مملو از جاذبه های طبیعی و تاریخی است. ما در جهانی امروز به رغم وجود محدودیت های سفر ناشی از همه گیری ویروس کرونا می توانیم با استفاده مناسب از فضای مجازی به هر گوشه جهان سفر کنیم و جاذبه های گردشگری آنجا را ببینیم. یکی از جاذبه های شگفت انگیز فرانسه با نام جزیره و قلعه مونت سنت میشل شناخته می گردد. جزیره سنت میشل در انتهای رودخانه کوئنون (Couesnon) واقع شده است. محیط اطراف این جزیره تا مقدار زیادی تحت تأثیر جزر و مد اقیانوس است یعنی جزر و مد باعث می گردد که این محیط گاه خشک و گاه زیر آب باشد.

گردشگرانی که می خواهند به جزیره مونت سنت میشل بروند، باید از یک پل و جاده عبور نمایند. این پل و جاده هم در بعضی از مواقع بر اثر جزر و مد مسدود می گردد و همین دشواری نسبی دسترسی به جزیره باعث شد که انگلستان در طول جنگ هرگز نتواند آن را تصرف کند. مقاومت این جزیره در برابر حملات انگلیس ، الهام بخش جوانان فرانسوی برای مقابله با این حملات شد.

در اینجا این سؤال پیش می آید که مردم به چه علت به جزیره سنت میشل سفر می نمایند و اصلا این جزیره چگونه نامگذاری شده است؟

اوبرت، اسقف شهر آورانچس (Avranches) در قرن هشتم میلادی مدعی شد که یک فرشته مقرب او را ترغیب به ساخت کلیسایی بر فراز جزیره مونت تامب نموده است. این کلیسا در سال 708 میلادی ساخته و به سنت میشل، قدیس حامی دریانوردان، اهدا شد بنابراین جزیره مونت تامب با نام مونت سنت میشل شناخته شد. جزیره مونت سنت میشل علاوه بر کلیسا، یک شهر قرون وسطایی کامل را در خود جای داده است.

منبع: همگردی
انتشار: 19 مهر 1400 بروزرسانی: 19 مهر 1400 گردآورنده: kshna.ir شناسه مطلب: 765

به "تور فرانسه ارزان: قلعه ای جادویی و اسرارآمیز که در فرانسه قرار گرفته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور فرانسه ارزان: قلعه ای جادویی و اسرارآمیز که در فرانسه قرار گرفته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید