قیمت مسکن، اجاره بها و خودرو در آگهی های آنلاین امروز یکشنبه دهم مرداد 1400

به گزارش کیوسک خبری آشنا، آگهی های آنلاین این روز ها رونق خوبی پیدا کرده اند و بسکمک از معاملات به کمک همین آگهی ها صورت می گیرد. در این گزارش آخرین عدد و رقم های مربوط به خرید مسکن در مشهد، غذب تهران و خودرو های صفرکیلومتر و کارکرده را بررسی می کنیم؛ آگهی هایی که طی یک هفته گذشته در سایت دیوار منتشر شده اند.

قیمت مسکن، اجاره بها و خودرو در آگهی های آنلاین امروز یکشنبه دهم مرداد 1400

قیمت مسکن در غرب تهران

میانه قیمت یک مترمربع آپارتمان مسکونی نوساز در منطقه استاد معین تهران، حوالی میدان آزادی، 22 میلیون و 949 هزار تومان است. اطلاعات سایت دیوار نشان می دهد که قیمت مسکن در میدان پونک نسبت به استاد معین دو برابر است و هر متر مربع آپارتمان مسکونی دو تا پنج سال ساخت، حدود 44 میلیون و 537 هزار تومان ارزش دارد.

هزینه اجاره نشینی در غرب تهران

میانه قیمت اجاره یک مترمربع آپارتمان مسکونی نوساز در جنت آباد شمالی طی یک هفته گذشته نسبت به دیگر منطقه ها غربی تهران افزایش بیشتری داشته. بر اساس اطلاعات سایت دیوار هر مترمربع در این منطقه 166 هزار تومان اجاره داده می شود و نسبت به هفته قبل افزایش 4/8 درصدی داشته.

قیمت مسکن در مشهد

میانه قیمت هر مترمربع آپارتمان مسکونی در بلوار توس مشهد، به نام یکی از ارزان ترین محله های این شهر، پنج میلیون و 346 هزار تومان است. عدد و رقم ها در بلوار هنرستان تا چهار برابر افزایش پیدا می کند. محله ای در غرب شهر و با قیمت میانه 20 میلیون و 663 هزار تومان بابت هر مترمربع.

مشهدی ها چقدر اجاره خانه می پردازند؟

بلوار هاشمیه یکی از محله های اعیان نشین مشهد محسوب می شود و مستاجران این منطقه بابت اجاره کامل یک واحد آپارتمان 80 متری نوساز ماهانه چهار میلیون و 800 هزار تومان می پردازند.

خودرو های 250 تا 400 میلیون تومانی

پژو پارسال سال با افزایش 0/2 درصدی به جمع خودرو های گران تر از 250 میلیون تومان بازار اضافه شد. در بین خودرو های جدول زیر بیشترین افزایش قیمت در پژو 206 صندوقدار دیده می شود که رشد 2/2 درصدی این خودرو طی یک هفته گذشته قیمت آن را در آگهی های آنلاین به 284 میلیون و 750 هزار تومان رسانده.

خودرو های دست دوم و ارزان تر از 300 میلیون تومان

تندر 90 در بازار حدود 330 میلیون تومان خرید و فروش می شود. در سایت دیوار مدل دست دوم این خودرو (محصول سال 97 به بعد) با کارکرد بیشتر از 10 هزار کیلومتر، به طور میانگین 270 میلیون تومان آگهی می شود.

منبع: فرارو
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: kshna.ir شناسه مطلب: 699

به "قیمت مسکن، اجاره بها و خودرو در آگهی های آنلاین امروز یکشنبه دهم مرداد 1400" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت مسکن، اجاره بها و خودرو در آگهی های آنلاین امروز یکشنبه دهم مرداد 1400"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید