مخبر مسائل آبی 4 استان کشور را در جلسه با بعضی از وزرا آنالیز کرد

به گزارش کیوسک خبری آشنا، جلسه آنالیز مسائل آبی استان های اصفهان، یزد، چهارمحال و بختیاری و خوزستان با ریاست معاون اول رئیس جمهور و تعدادی از وزرای دولت برگزار گردید.

مخبر مسائل آبی 4 استان کشور را در جلسه با بعضی از وزرا آنالیز کرد

به گزارش خبرنگار استان های خبرنگاران، پایگاه اطلاع رسانی معاون اول ریاست جمهوری خبری مبنی بر تشکیل جلسه مخبر با وزرای جهاد کشاورزی، نیرو، کشور، صنعت، معدن و تجارت، رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست، رئیس شورای اطلاع رسانی دولت، رئیس مرکز آنالیز های استراتژیک ریاست جمهوری و استانداران چهارمحال و بختیاری، اصفهان، یزد و خوزستان را منتشر کرد.

این جلسه با هدف آنالیز مسائل مربوط به مسائل اب چهار استان اصفهان، یزد، خوزستان و چهارمحال و بختیاری و به ریاست معاون اول رئیس جمهور برگزار شده بود.

جزییات بیشتری از موضوعات آنالیز شده یا مصوبات این جلسه منتشر نشده است.

روز گذشته، معاون اول رئیس جمهور به مردم اصفهان و دیگر استان های مرتبط با حوضه آبی زاینده رود، وعده داد که مشکل آب در این استان ها را حتما حل می نماید.

کشاورزان اصفهانی از دوشنبه، 17 آبان، تجمعات گسترده ای را در اعتراض به خشکی زاینده رود و نبود آب برای کشت پاییزه برپا نموده اند. کشاورزان حدود 2 هفته است که کف زاینده رود چادر زده اند و شب و روز خود را در کف این رودخانه سپری می نمایند. ظهر آدینه، 28 آبان، علاوه بر کشاورزان، مردم اصفهان نیز به این تجمع پیوستند و اجتماعی چند هزار نفری در زاینده رود شکل گرفت.

اعتراض کشاورزان اصفهانی همچنان در زاینده رود ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 خرداد 1401 بروزرسانی: 6 خرداد 1401 گردآورنده: kshna.ir شناسه مطلب: 992

به "مخبر مسائل آبی 4 استان کشور را در جلسه با بعضی از وزرا آنالیز کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مخبر مسائل آبی 4 استان کشور را در جلسه با بعضی از وزرا آنالیز کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید