معرفی برترین هاستل ها در آرژانتین

به گزارش کیوسک خبری آشنا، یکی از این مقاصد محبوب کشور زیبای آرژانتین است که گردشگران زیادی را به خود جذب می نماید؛ به همین علت در این مقاله قصد داریم شما را با تعدادی از هاستل ها در آرژانتین برای اقامت در این کشور آشنا نماییم.

معرفی برترین هاستل ها در آرژانتین

قاره آمریکای جنوبی یکی از محبوب ترین مقاصد جهانگردی در دنیا است که همواره تعداد عظیمی از مسافران را پذیرا است؛ جاذبه های طبیعی و تماشای این منطقه از دنیا در کنار جاذبه های تاریخی شگفت انگیز و فرهنگ و آداب و رسوم خاص این منطقه و برگزاری فستیوال ها و جشن های مختلف، همگی از مهم ترین دلایل محبوبیت کشورهای منطقه آمریکای جنوبی برای جهانگردان است.

هزینه سفر به آرژانتین چقدر است؟

جاذبه های ناب طبیعی و تاریخی کشور آرژانتین باعث شده است که جهانگردان زیادی علاقمند به سفر به این کشور زیبا باشند تا بتوانند از زیبایی های منحصر به فرد آن تماشا نموده و نهایت لذت را ببرند؛ کافه های دنج شهر بوئنوس آیرس برای افرادی که در پی آرامش هستند، جاذبه های طبیعی آبشار ایگواسو و یخچال طبیعی پیتو مورنو برای دوست داران ماجراجویی برترین گزینه و انتخاب هستند.

به طور کلی این کشور زیبا به حدی جاذبه طبیعی و تاریخی دارد که به راحتی می تواند هر سلیقه ای را از سفر به این کشور راضی و راضی کند؛ اما یکی از مسائل مهمی که در هر سفری مطرح می گردد هزینه های سفر است که قبل از سفر به هر نقطه ای بد نیست اطلاعاتی از هزینه های احتمالی در آن جا بدست آورد؛ به همین علت در این مقاله شما را با هزینه های اقامت در آرژانتین و اقامت در برترین هاستل ها در آرژانتین آشنا خواهیم کرد.

هزینه هتل و اقامت در آرژانتین

جدا از هزینه هایی که برای ویزا و بلیط سفر به آرژانتین باید بپردازید، هزینه اقامت و هتل در این کشور و در شهر بوئنوس آیرس به عنوان مرکز آن تقریبا مالی و ارزان است و هزینه های آنچنانی روی دست شما نخواهد گذاشت؛ در این کشور برای اقامت مسافران و جهانگردان هاستل های زیادی وجود دارد که برای یک شب اقامت در آن باید 80 تا 100 پزو پرداخت کرد که معادل 6 تا 7 دلار برای یک شب است.

برای کرایه اتاق های شخصی به همراه حمام باید تقریبا دو برابر هزینه کنید و بین 12 تا 13 دلار برای کرایه یک شب پرداخت کنید؛ هزینه اقامت در هتل در جاهای گران قیمتی مانند مندوزا یا پاتاگونیا دو برابر یک اتاق شخصی برای شما هزینه خواهد داشت و باید در حدود 410 پزو یا 27 دلار برای هرشب پرداخت کنید که تقریبا معادل 600 هزارتومان است.

بسیاری از جهانگردان به جای اقامت در هتل ها در پارک های طبیعی کشور آرژانتین کمپ برپا می نمایند که کار رایجی است و البته که بدون هزینه نخواهد بود؛ در صورتی که فرد چادر به همراه داشته باشد باید در حدود 60 تا 120 پزو (4 تا 8 دلار) برای چادر زدن بپردازد.

هزینه اتاق مشترک در Airbnb آرژانتین در حدود 150 پزو یا 10 دلار است و برای کرایه یک آپارتمان کامل به ازای هر شب اقامت باید 760 پزو یا 50 دلار بپردازید؛ با این تفاسیر برای اقامت در آرژانتین هزینه زیادی متحمل نخواهید شد و می تواند با یک هزینه معقول اقامت خوبی در این کشور داشته باشید؛ در این میان هاستل ها در آرژانتین از قیمت ارزان ای برخوردار هستند که در ادامه به معرفی تعدادی از برترین های آن ها در آرژانتین می پردازیم.

هاستل چیست؟

اما قبل از اینکه با برترین هاستل ها در آرژانتین آشنا شویم، خالی از لطف نیست که با معنی و مفهوم هاستل آشنا شده و تعریفی ساده از آن ارائه دهیم؛ هاستل ها مکان هایی هستند که مسافران یا جهانگردان می توانند در آن یک تخت رزرو نمایند و امکان اجاره یک اتاق به صورت دربست را ندارند؛ در واقع هاستل ها فضاهایی مشابه فضای خوابگاه های دانشجویی هستند.

معمولا در هنگام رزرو کردن یک تخت در یک هاستل، به مسافر یا جهانگرد اطلاع رسانی می گردد که در اتاقی که اقدام به رزرو تخت نموده است چند تخت دیگر وجود دارد؛ یا به عبارتی چند هم اتاقی در هاستل دارند؛ تعداد تخت ها در یک اتاق هاستل بستگی به فضای آن دارد که می تواند از 2 تخت تا 20 الی 30 تخت نیز در یک اتاق در کنار هم وجود داشته باشد.

هاستل ها با مسافرخانه ها متفاوت هستند زیرا مسافرخانه های اقامتگاه های ارزان قیمتی هستند که فرد در آن ها یک اتاق اختصاصی دارد که معمولا از بهداشت و کیفیت خوبی برخوردار نیستند؛ اما در هاستل افراد اتاق مشترک با سایر مسافران و جهانگردان دارند و به نوعی فقط محلی برای خوابیدن و استراحت کردن است؛ به همین علت هزینه اقامت در هاستل ها به مراتب از هتل ها کمتر است.

از مزایای هاستل نسبت به هتل می توان به موارد زیر اشاره نمود؛

  • قیمت مناسب هاستل

همانطور که گفته شد به این علت که در هاستل ها افراد در اتاق مشترکی با سایر مسافران و جهانگردان قرار دارند، قیمت رزرو و اقامت در آن ها نسبت به هتل بسیار کمتر و ارزان است؛ در واقع هاستل ها بیشتر برای افرادی مناسب است که قصدشان از سفر طبیعت گردی و لذت بردن از زیبایی های مقصد است و محل خواب برای آن ها اهمیت چندانی ندارد.

  • موقعیت مکانی هاستل

نکته مهم در خصوص هاستل ها این است که این اقامتگاه ها معمولا در مراکز شهرها واقع می شوند و به همین علت به جاذبه های تماشای و تاریخی در شهرها دسترسی راحت تری دارند و به کمترین هزینه حمل و نقل می توان برای بازدید از آن ها اقدام کرد.

فلسفه وجود هاستل ها این است که مراکز شهرها قرار بگیرند که دسترسی راحت به همه قسمت های شهر را فراهم نمایند؛ بسیاری از هتل ها هم در مراکز شهرها واقع می شوند اما به همین علت نسبت به سایر هتل ها از قیمت بالاتری برخوردار هستند.

  • امکانات آشپزی

یکی از تفاوت های هاستل ها و هتل ها در این است که در هاستل افراد امکان آشپزی کردن دارند؛ با توجه به اینکه هاستل ها دارای آشپزخانه و وسایل آشپزی هستند افراد می توانند غذاهای مورد علاقه خود را طبخ نموده و استفاده نمایند.

  • فضای عمومی هاستل

در هاستل ها یک فضای عمومی وجود دارد که به آن Common Area گفته می گردد و به نوعی به شبیه به لابی در هتل ها هستند با این تفاوت که فضای این قسمت در هاستل ها ساده تر و بسیار صمیمی تر است و افراد می توانند با سایر مسافران و جهانگردان مقیم در هاستل آشنا شده و به مراوده بپردازند.

در این فضای عمومی مسافران می توانند با یکدیگر بحث و گفتگو نمایند و درباره برنامه های سفر خود با هم صحبت نمایند و تجربیات خود را با سایر مسافران و جهانگردان در میان بگذارند.

  • پذیرش هاستل

پذیرش در هاستل ها با پذیرش هتل ها بسیار فرق دارد و معمولا افراد جوانی در آنجا مشغول به کار هستند که در اصل مسافر بوده و به ازای دریافت مکان خواب به صورت رایگان در حال کار هستند؛ این افراد بسیار خونگرم بوده و برخوردشان با مسئولان پذیرش در هتل ها که به صورت رسمی برخورد می نمایند بسیار فرق دارد.

آشنایی با برترین هاستل ها در آرژانتین

هر مسافر و جهانگردی این رویا را در فکر خود دارد که در طول سفر خود به سایر شهرها یا کشورها در هتل های لوکس و مجلل اقامت داشته باشند؛ اما بسیاری از افراد هستند که ترجیح می دهند در طول سفر از جاذبه های تماشای مقصد لذت ببرند و به همین علت تمایل دارند هزینه کمتری برای اقامت خود بپردازند.

برای این افراد، هاستل ها برترین گزینه هستند که از هزینه منطقی و ارزان برخوردارند اما نگرانی بزرگی که در خصوص هاستل ها وجود دارد سطح رعایت مسائل بهداشتی در این مکان ها است؛ شهر بوئنوس آیرس در آرژانتین که یکی از مقاصد محبوب جهانگردی در دنیا است هاستل های فراوانی دارد و این امکان را فراهم می کند که مسافران بتوانند برای اقامت در آرژانتین برترین گزینه را از میان آن ها انتخاب نمایند.

خوشبختانه شهر بوینوس آیرس هاستل های فراوانی دارد و شما قدرت انتخاب یک گزینه مناسب را خواهید داشت.

در ادامه این مطلب به سه هاستل بسیار با کیفیت و ارزان قیمت شهر بوینوس آیرس اشاره می کنیم؛ در ادامه با تعدادی از برترین هتل آپارتمان ها و هاستل ها در آرژانتین آشنا خواهیم شد.

  • هتل آپارتمان سن تلمو (San Telmo Loft hotel)

سن تلمو در واقع یک آپارتمان است که هدف از ساخت و تأسیس آن اجاره به مسافران و جهانگردان بوده است؛ این هاستل که شبیه به یک آپارتمان نقلی و کوچک طراحی شده در محله سن تلمو در بوئنوس آیرس واقع شده است که از محله های سرشناس این شهر به شمار می رود؛ طراحی این هاستل بر عهده یک گروه آرژانتینی آمریکایی بوده است.

فضای این آپارتمان که در طراحی و ساخت آن از نمایشنامه خانه برنارد آلبا اثر مشهور فدریکو گارسیا لورکا الهام گرفته شده است یک فضای خواب آلود دارد که اولین چیزی که شما را جذب خود می کند تراس عجیب و غریب و رنگین کمانی آن است.

طراحان در این آپارتمان کوشش نموده اند که طراحی دکوراسیون آن مربوط به قرن بیستم باشد؛ تمامی جزئیات در طراحی این آپارتمان در کوشش هستند که طراحی قرن گذشته در دنیا را در نهایت شکوه و سادگی برای مسافران به تصویر درآورند؛ مسافران می توانند با یک هزینه منطقی و ارزان در این آپارتمان اقامت داشته و از اقامت خود در آن لذت ببرند.

  • هاستل مستر (Master Hostel)

هاستل مستر به عنوان یکی از برترین هاستل ها در آرژانتین شناخته می گردد که در نزدیکی بسیاری از مکان های تماشای شهر بوئنوس آیرس واقع شده است.

در این هاستل؛ سالن عمومی، اینترنت رایگان و آشپزخانه عمومی برای مسافران از جمله امکانات این مجموعه در آرژانتین به حساب می آید.

سرویس بهداشتی مستقل و مجزا، تلویزیون، کمد دیواری و میز نیز از امکاناتی هستند که در اتاق های این هاستل وجود دارند؛ بوفه این هاستل صبحانه های بسیار لذیذی را به میهمانان و مسافران ارائه می دهند که اقامت در این هاستل را لذت بخش تر از همواره می کند؛ مسافران در صورت اقامت در این هاستل می توانند با یک پیاده روی کوتاه موزه ملی و موزه آمریکای لاتین در بوئنوس آیرس را بازدید نمایند.

  • هاستل ساتو (SATO HOSTEL)

یکی از محله های زیبا و تماشای در بوئنوس آیرس محله ای به نام پالرمو است که یکی از برترین هاستل ها در آرژانتین را میزبانی می کند؛ این هاستل در منطقه ای واقع شده که از امنیت بالایی برخوردار است.

در این هاستل میهمانان به اینترنت رایگان و محل نگهداری چمدان دسترسی دارند.

این هاستل که در فاصله کمی نسبت به باغ ژاپنی در بوئنوس آیرس و دریاچه زیبای پالرمو قرار گرفته است به گونه ای طراحی شده که در هر اتاق سرویس بهداشتی مجزا و مخصوص به خود وجود دارد؛ مسافرانی که در این هاستل اقامت می نمایند می توانند شب ها در محله زیبای پالرمو قدم بزنند و از زندگی شبانه در این محله و شهر لذت ببرند.

کارکنان هاستل ساتو به مکالمه با زبان انگلیسی مسلط هستند و به همین جهت می توانند راهنمای خوبی برای جهانگردان و مسافران باشند.

  • هاستل اِستوریل (Hostel Estoril)

یکی از زیباترین هاستل ها در آرژانتین استوریل نام دارد؛ این هاستل به گونه ای طراحی شده که دارای یک پشت بام سرسبز با فضای صمیمی است و از آنجا می توان منظره زیبایی از شهر بوئنوس آیرس را مشاهده کرد و در عین حال از معاشرت با سایر مسافران لذت برد.

اتاق های این هاستل مجهز به سرویس بهداشتی مجزا و اختصاصی هستند؛ مسافران می توانند پس از گشت و گذار در شهر بوئنوس آیرس به سالن عمومی این هاستل رفته و به تماشای تلویزیون مشغول شوند؛ این هاستل کافه زیبایی دارد که مسافران می توانند در آن قهوه بنوشند و یا به خواندن کتاب مشغول شوند.

یکی دیگر از امکانات این هاستل آشپزخانه مدرنی است که مسافران می توانند از امکانات آن برای طبخ غذا استفاده نمایند؛ مسافرانی که در این هاستل اقامت دارند می توانند به راحتی با استفاده از دوچرخه و ماشین در شهر تردد و گشت و گذار نمایند.

منبع: الی گشت
انتشار: 11 شهریور 1401 بروزرسانی: 11 شهریور 1401 گردآورنده: kshna.ir شناسه مطلب: 1076

به "معرفی برترین هاستل ها در آرژانتین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی برترین هاستل ها در آرژانتین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید