معرفی مسیرهای ناشناخته منطقه یک گردشگری ایران

به گزارش کیوسک خبری آشنا، مسیرها و جاذبه های مقاصد گردشگری کمتر شناخته شده مرکز ایران معرفی گردید.

معرفی مسیرهای ناشناخته منطقه یک گردشگری ایران

این معرفی با عنوان منطقه یک گردشگری ایران در قالب کتاب رویای سرزمین پارسی اجرا شده که در نهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران به صورت رایگان توزیع می گردد.

این مسیرها به منظور توزیع مناسب سفر در استان های همسایه فارس و اصفهان که همیشه جزو مقاصد گردشگران به شمار می آید، تعریف و معرفی شده است، همسایه هایی که از چشم گردشگران پنهان مانده اند و قرار است با ارائه مسیرها و مقاصد آن ها، سهمی از گردشگران فارس و اصفهان نیز به دست آورند.

محتویات این کتاب بیشتر تصویری است و نقشه اولیه ای را از مسیری که برای تورهای یک تا پنج روزه تعریف نموده، نمایش داده است. اطلاعات پایه ای این دفتر راهنما از مقاصد و مسیرهای تازه که برای مجریان تور و عامه مردم کاربرد دارد، نیازمند تکمیل است، چرا که درباره مراکز اقامتی، خدماتی و پذیرایی بین مسیرها، مساجد، پمپ بنزین ها و نقشه راه های فرعی جزییات بیشتری منتشر نشده و حتما ضروری است پیش از دل سپردن به این مسیرهای تازه، اطلاعات را کامل کرد.

معرفی صنایع دستی، سوغات و گیاهان دارویی هر استان به تفکیک، بخش دیگری از داده های دفتر راهنمای منطه یک گردشگری ایران است. بعلاوه درباره نحوه برخورد با جامعه محلی توصیه هایی به مسافران شده تا از ناهنجاری ها جلوگیری گردد و گردشگری در تقابل با باورها و اعتقادات جامعه محلی قرار نگیرد، هرچند ضروری است در این بخش به جزییات بیشتری از سلیقه و اعتقادات جامعه محلی هر مقصد پرداخته گردد.

کتاب رویای سرزمین پارسی که برای نخستین بار منتشر شده به صورت رایگان از غرفه معاونت گردشگری در سالن 38 نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران، قابل تهیه است.

نهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران فردا به خاتمه می رسد و ساعت بازدید از آن 10 تا 18 مشخص شده است. این نمایشگاه ضمن عرضه تورهای مسافرتی برای نوروز، کانون برقراری ارتباط با فعالان گردشگری ایرانی و خارجی و البته آشنایی با بخشی از فرهنگ اقوام ایرانی است.

منبع: ایسنا

منبع: کجارو
انتشار: 21 بهمن 1400 بروزرسانی: 21 بهمن 1400 گردآورنده: kshna.ir شناسه مطلب: 900

به "معرفی مسیرهای ناشناخته منطقه یک گردشگری ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی مسیرهای ناشناخته منطقه یک گردشگری ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید