مقاله: کتاب های ترسناک و نفرین شده ای که بهتر است هرگز نخوانید

به گزارش کیوسک خبری آشنا، تئوری های مختلفی در مورد این دست نوشته ها وجود دارد و عده زیادی بر این باور هستند که این دست نوشته ها، توسط موجودات فضایی و بیگانه ها به زمین آورده شده است و نفرین مرگباری گریبان رمزگشای این دست نوشته ها را خواهد گرفت.

مقاله: کتاب های ترسناک و نفرین شده ای که بهتر است هرگز نخوانید

جان دی در واقع مهم ترین کسی بود که معین کرد این کتاب لبریز از نفرین و طلسم است و به آیین های شیطانی اشاره می نماید. او با اختصاص تمام عمرش به رمزگشایی این کتاب پیروز شد تا قسمت های آخر را به خوبی رمزگشایی کند، اما هرکاری کرد نتوانست از نوشته های عجیب 36 صفحه آخر کتاب سویگا سر در بیاورد و به همین دلیل نیز یوریل (Archangel Uriel)، یکی از فرشته های مقرب را احضار کرد و از او برای ترجمه صفحه های آخر این کتاب یاری گرفت.

در سال 2013، یک کتاب فروش ناشناس، دو جلد کتاب دستنویس بسیار مرموز را با قیمت گزاف 13،865 دلار به فروش رساند. پس از اینکه معامله به خاتمه رسید، فروشنده به خریدار تأکید کرد که با دستنوشته های مرموزی طرف است که اگر به آن ها اعتقاد نداشته باشد، سرنوشت شوم و نفرین مرگباری به سراغش خواهد آمد.

این کتاب در واقع یک مقاله بلند به زبان لاتین درباره اهریمن شناسی است و تاریخ نگارش آن به اوایل قرن شانزدهم میلادی باز می شود. جالب است بدانید تنها دو نسخه از کتاب سویگا موجود است که یکی از این نسخه ها را پژوهشگری با نام جان دی (John Dee)، در اختیار داشت و تمام عمرش را به رمزگشایی این کتاب اختصاص داد.

منبع مقاله: کتاب های ترسناک و نفرین شده ای که بهتر است هرگز نخوانید

انتشار: 21 آبان 1400 بروزرسانی: 21 آبان 1400 گردآورنده: kshna.ir شناسه مطلب: 802

به "مقاله: کتاب های ترسناک و نفرین شده ای که بهتر است هرگز نخوانید" امتیاز دهید

2 کاربر به "مقاله: کتاب های ترسناک و نفرین شده ای که بهتر است هرگز نخوانید" امتیاز داده اند | 3 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: کتاب های ترسناک و نفرین شده ای که بهتر است هرگز نخوانید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید