هوینس: بایرن مونیخ نباید هالند را جذب کند، اعتماد زیادی به ناگلسمان دارم

به گزارش کیوسک خبری آشنا، رئیس پیشین باشگاه بایرن مونیخ با خرید ستاره نروژی تیم فوتبال بوروسیا دورتموند مخالف است.

هوینس: بایرن مونیخ نباید هالند را جذب کند، اعتماد زیادی به ناگلسمان دارم

به گزارش خبرنگاران، اولی هوینس در گفت وگو با هفته نامه آلمانی وِلت اَم زونتاگ درباره اینکه آیا از این بابت نگرانی ندارد که باشگاه بایرن مونیخ در آینده از لحاظ قدرت مالی از باشگاه های بزرگ اروپایی عقب بماند، گفت: خیر، ما همواره توانسته ایم این رقابت را متعادل کنیم و بازیکنانی در تیم خود داریم که کاملاً با بایرن شناخته شده اند. بعضی بازیکنان احتمالاً می توانند در تیم های دیگر عایدی بیشتری کسب نمایند، اما همچنان کنار ما می مانند چون احساس خوبی دارند. همواره سعی می کنم به آنها بگویم که یکی دو میلیون عایدی بیشتر مهم نیست، مهم این است که آنها مسرور باشند. اطمینان دارم که پس از یاشوا کیمیش و لئون گورتسکا، کینگسلی کومان و سرژ گنابری هم قراردادشان را با بایرن تمدید خواهند کرد.

رئیس پیشین باشگاه بایرن مونیخ بعلاوه در مورد آینده حرفه ای مهاجم لهستانی باواریایی ها که قرارداد فعلی اش با این باشگاه در سرانجام ماه ژوئن 2023 به سرانجام می رسد، گفت: روبرت لواندوفسکی بازیکنی مهم و حیاتی برای ما به شمار می رود و تا سال 2023 با بایرن قرارداد دارد. من فکر می کنم ما به زودی با او دور یک میز خواهیم نشست و درباره تمدید قرارداد صحبت خواهیم کرد. در نهایت امیدوارم پیروز به تمدید قرارداد روبرت شویم.

هوینس در ادامه در مواجهه با این پرسش که اگر پیروز به تمدید قرارداد لواندوفسکی نشوید، آیا بایرن باید سراغ جذب ارلینگ هالند برود؟، گفت: هالند بازیکن فوق العاده ای است و با توجه به سنی که دارد، کار فوق العاده ای انجام می دهد. با این حال، از نظر مالی، کل بسته خرید ارلینگ در ابعادی است که به نظر من بایرن نمی تواند و نباید آن را بپردازد.

وی بعلاوه در گفت وگو با خبرگزاری dpa آلمان درباره تمدید قرارداد نویر، مولر و لواندوفسکی گفت: در حال حاضر نمی توانم سال های 2024 و 2025 را بدون این سه نفر تصور کنم. من دیگر در بایرن مونیخ سمتی اجرایی ندارم، اما فکر می کنم مدیران باشگاه به این موضوع مطلع هستند و سعی خواهند کرد تا قرارداد این بازیکنان را تمدید نمایند. هر سه آنها شخصیت های متفاوتی دارند، اما همه آنها یک ویژگی مشترک دارند و آن این است که همه آنها تمام توان شان را برای بایرن می گذارند.

اولی هوینس در سرانجام در تمجید از سرمربی 34 ساله بایرن که آغاز خوبی با این تیم داشته، تأکید کرد: من به ناگلسمان به عنوان سرمربی اعتماد زیادی دارم. او تا به امروز راه پیروزی را پشت سر گذاشته است. او همواره حرف درستی می زند حتی در موضوعات سخت. خیلی مسرورم که یولیان را داریم. او ارزش هر یورویی که برایش پرداخت می گردد را دارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 تیر 1401 بروزرسانی: 12 تیر 1401 گردآورنده: kshna.ir شناسه مطلب: 1027

به "هوینس: بایرن مونیخ نباید هالند را جذب کند، اعتماد زیادی به ناگلسمان دارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هوینس: بایرن مونیخ نباید هالند را جذب کند، اعتماد زیادی به ناگلسمان دارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید