ویلموتس امروز با هر نتیجه ای اخراج می گردد

به گزارش کیوسک خبری آشنا، به گزارش خبرنگاران، مارک ویلموتس بعد از کناره گیری از راهنمایی تیم ملی فوتبال ایران چند ماه خانه نشین بود و سپس به پیشنهاد باشگاه راجا کازابلانکا مراکش که برای قهرمانی در لیگ این کشور می جنگید، پاسخ مثبت داد.

ویلموتس امروز با هر نتیجه ای اخراج می گردد

ویلموتس در مدت چهار ماه حضورش در راجا فراز و نشیب زیادی را تجربه نموده و بحث اخراجش از این تیم برای دومین مقطع زمانی بالا گرفته است.

این اتفاق بعد از تساوی هفته گذشته تیم راجا در لیگ مراکش رخ داد که فاصله این تیم را با تیم الوداد صدرنشین مسابقات به 8 امتیاز افزایش داد. به این ترتیب راجا امید زیادی برای کسب عنوان قهرمانی نخواهد داشت.

در همین ارتباط سایت sport.le360 مراکش اطلاع داد که ویلموتس بعد از بازی امروز راجا مقابل وفاق سطیف الجزایر در لیگ قهرمانان آفریقا از سمت خود اخراج خواهد شد.

به نوشته این رسانه، مدیران باشگاه رجا بر سر برکناری ویلموتس قبل یا بعد از بازی با سطیف اختلاف نظرهایی داشتند اما در نهایت مقرر شد این مربی بلژیکی در بازی امروز مقابل سطیف روی نیمکت بنشیند اما در بازگشت از الجزایر، صرفنظر از کسب هر نتیجه ای از سمتش اخراج می گردد.

ویلموتس اما در نشست خبری پیش از بازی با سطیف تاکید نمود که به نقدها توجهی ندارد و ساختن تیم راجا نیازمند زمان است.

وی گفت: با هدف پیروزی به این بازی می رویم تا مطمئن شویم با سرعت ثابتی در مسابقات قهرمانی آفریقا در حال حرکت هستیم. همه بازیکنان ارزش و اهمیت مسابقه را می دانند و باید مسئولیت این رویارویی را بر عهده بگیرند. باید به حداکثر تمرکز برسیم، جو درون تیم خوب است و آماده هستیم.

سرمربی بلژیکی راجا ادامه داد: در حال ساختن تیم هستیم. فکر می کنم تشکیل گروه، نیازمند زمان است، من با رفتن گروهی از ستاره ها به راجا پیوستم در حالی که گروه دیگری از بازیکنان خارج از فهرست مسابقات لیگ قهرمانان آفریقا بودند. ما موظفیم روی کارمان تمرکز داشته باشیم و به نقدها توجه نکنیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 خرداد 1401 بروزرسانی: 6 خرداد 1401 گردآورنده: kshna.ir شناسه مطلب: 993

به "ویلموتس امروز با هر نتیجه ای اخراج می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویلموتس امروز با هر نتیجه ای اخراج می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید