گوشی تاشو آنر مجیک V فلیپ به زودی معرفی می گردد

به گزارش کیوسک خبری آشنا، شرکت آنر چند روز قبل از گوشی های سری آنر 200 رونمایی کرد و حالا به نظر می رسد تا چند هفته آینده قرار است با گوشی تاشو آنر مجیک V فلیپ روبرو شویم. به تازگی، یک گوشی آنر با شماره مدل LRA-AN00 تأییدیه سازمان گواهینامه 3C در چین را دریافت نموده است. حدس زده می گردد که این گوشی احتمالا همان مدل Magic V Flip باشد.

گوشی تاشو آنر مجیک V فلیپ به زودی معرفی می گردد

راه قطعی برای تأیید اینکه مدل LRA-AN00 همان Honor Magic V Flip آینده است وجود ندارد. با این حال، فهرست تأییدیه نشان می دهد که این گوشی ممکن است با شارژر مدل HN-110600C00 / HW-110600C02 عرضه گردد که از سرعت شارژ 66 وات پشتیبانی می نماید. طبق گزارش ها، به نظر می رسد Magic V Flip همچون سری Motorola Razr 50 از یک نمایشگر بزرگ در قسمت بیرونی گوشی برخوردار باشد. در حالی که میزان دقیق این نمایشگر تعیین نیست، به احتمال زیاد در کنار یک ماژول دوربین گرد با سه لنز و یک فلش LED قرار خواهد گرفت.

انرژی آنر مجیک V فلیپ از طرف باتری 4500 میلی آمپر ساعتی تامین می گردد که بزرگ ترین باتری در بین گوشی های تاشو عمودی خواهد بود. ضمناً شایعاتی در خصوص آماده سازی گوشی های سری آنر X60 هم منتشر شده که هنوز جزئیات زیادی در خصوص این گوشی ها نمی دانیم.

در نهایت باید به گوشی آنر مجیک V3 هم اشاره کنیم که ظاهرا از اسنپدراگون 8 نسل 3 استفاده می نماید و تا سرانجام تابستان قرار است وارد بازار گردد.

منبع: GizmoChina

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 13 خرداد 1403 بروزرسانی: 13 خرداد 1403 گردآورنده: kshna.ir شناسه مطلب: 1254

به "گوشی تاشو آنر مجیک V فلیپ به زودی معرفی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی تاشو آنر مجیک V فلیپ به زودی معرفی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید