شروع واکسیناسیون گسترده در دانشگاه علم و صنعت ، جاماندگان هم واکسینه می شوند

به گزارش کیوسک خبری آشنا، بنا بر اعلام دانشگاه علم و صنعت، واکسیناسیون گروه های مختلف اعضای این دانشگاه از جمله دانشجویان از امروز، 22 شهریور تا 28 شهریورماه به مدت 5 روز کاری انجام می گردد.

شروع واکسیناسیون گسترده در دانشگاه علم و صنعت ، جاماندگان هم واکسینه می شوند

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، بنابر اعلام دانشگاه علم و صنعت، واکسیناسیون گروه های مختلف اعضای این دانشگاه از جمله دانشجویان از امروز، 22 شهریور تا 28 شهریورماه به مدت 5 روز کاری انجام می گردد.

بر اساس هماهنگی انجام شده با وزارت بهداشت، انجام واکسیناسیون افراد جامانده از دوره های قبل و گروه های نو شامل اساتید، کارمندان، نیرو های شرکتی (خدماتی و غیرخدماتی)، دانشجویان خوابگاهی، دانشجویان دکتری و پسا دکتری، دانشجویان کارشناسی ارشد و کارشناسی مستقر در آزمایشگاه های دانشکده های این دانشگاه در هفته جاری و از امروز تا چهارشنبه و در هفته آینده طی روز های شنبه 27 و یکشنبه 28 شهریور ماه صورت می پذیرد.

افراد می توانند جهت ثبت نام به تارنمای http://vote.iust.ac.ir مراجعه و با درج کد ملی به اسم شناسه کاربری و گذر واژه، نسبت به انتخاب روز و ساعت (در هر ساعت تعداد 75 نفر واکسینه می شوند) نسبت به تزریق واکسن اقدام و از مراجعه در ساعت غیرانتخابی اکیداً خودداری کنند.

بعلاوه امکان ثبت نام در سامانه تا ساعت 24 شب قبل از واکسیناسیون، مقدور خواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 شهریور 1400 بروزرسانی: 25 شهریور 1400 گردآورنده: kshna.ir شناسه مطلب: 739

به "شروع واکسیناسیون گسترده در دانشگاه علم و صنعت ، جاماندگان هم واکسینه می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع واکسیناسیون گسترده در دانشگاه علم و صنعت ، جاماندگان هم واکسینه می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید